Richtlijnen voor forumberichten

Voor het laatst bijgewerkt op 12 oktober 2021

We waarderen uw bijdragen en stimuleren u om contact te maken met medereizigers! We willen er daarnaast voor zorgen dat Tripadvisor een veilige en betrouwbare bron is voor reisadvies en reisinformatie. Om ons te helpen dit doel te bereiken, vragen we u om het inhoudsbeleid van Tripadvisor en de volgende regels voor forumberichten in acht te nemen:

Origineel

Pogingen tot het zich voordoen als andere leden of als Tripadvisor-medewerkers of alle reproducties van privécorrespondentie met Tripadvisor-medewerkers worden mogelijk verwijderd.

Niet-commercieel

Tripadvisor-forums zijn bedoeld voor reizigers om advies uit te wisselen, niet om een service of bedrijf te adverteren. Berichten in ruil voor geschenken, diensten, geld of elk ander voordeel zijn verboden. We behouden ons te allen tijde het recht voor om ongeacht de reden specifieke inhoud te weigeren. Externe links die niet relevant zijn voor het onderwerp of links met alleen promotionele doeleinden worden mogelijk verwijderd.

Spam, verzoeken voor deelname aan enquêtes of vergelijkbare aanbiedingen en het coördineren van gelduitwisseling (met inbegrip van aanschaf van boekingen, vakantiewoningen, kostendeling, doorverkoop van kamers of tickets, etc.) zijn niet toegestaan. Eigenaren en vertegenwoordigers van eigenaren mogen GEEN aanbevelingen of ervaringen met directe concurrenten delen, zelfs als deze een authentieke ervaring weergeven. Als u het vermoeden heeft dat een bericht frauduleus is, gebruik dan het Helpcentrum om uw melding te verzenden.

U kunt deelnemen aan discussies over een bedrijf waarmee u bent verbonden (of een concurrent), maar alleen als u duidelijk die connectie vermeldt.

Eenvoudig te lezen

Help andere reizigers het meeste uit uw bericht te halen door de taal te gebruiken van het forum waar u een bericht op plaatst. Alle inhoud die meerdere keren is geplaatst, wordt verwijderd dus plaats berichten slechts één keer in het juiste forum.