Volledig restitueerbaar voor ma 25 mrt.
Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Hotels.com
Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Beoordeeld op 6 oktober 2016

Prachtig en rustig hotel waar je nog echt kunt genieten aan het mooie zwembad, in de knusse bibliotheek, in een gerenoveerde horréo maar zeker ook in het restaurant met zijn grote ramen dat een mooi uitzicht heeft op de lager gelegen wijngaarden. Heerlijke traditionele schotels met uitstekende wijnen aan zeer schappelijke prijzen en een ontbijt met vers fruitsap, charcuterie en ovenvers brood en koeken.
De eigenaar Nacho geeft je veel goeie tips voor trips in de streek, waarbij hij je voorziet met de nodige kaarten en informatie. Echte aanrader !

Kamertip: Er zijn maar een 14-tal ruime kamers voorzien van Airco.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 juni 2016

Prachtig hotel dat met veel smaak werd ingericht. Mooie en ruime kamers, lekker ontbijt met vers fruitsap en smakelijke broodjes en koeken. Zeer vriendelijke gastheer, Nacho, die je de meest leuke en interessante plekken in de regio laat ontdekken. Uitstekende keuken met heerlijke gerechten. Geen hinder van de autoweg die vlakbij ligt. Puur genieten hier!

Kamertip: De kamer op de eerste verdieping heeft een eigen terras met uitzicht over de wijngaarden en het zwembad.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 september 2015

Dit is wat je noemt "echt genieten". Een klein hotel met maar veertien kamers en 2 app. De eigenaar Nacho creeert een erg gemoedelijke sfeer, geeft je allerlei tips om de omgeving te bezoeken. Een heerlijk rustig zwembadje waarbij je op fijne ligstoelen heerlijk kunt relaxen. Een mooie tuin, bibliotheek en zithoek. Iedere avond een extra flesje water + twee chocolaatjes op je kamer. (erg attent). De keuken is erg goed wij hebben er heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met een prachtig uitzicht over de omgeving. Kortom een aanrader!

Kamertip: Er is volgens ons weinig verschil tussen de kamers, ze zijn allemaal goed.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 16 september 2015 via mobiele applicatie

We hebben hier met veel plezier 4 nachten verbleven. De eigenaar Nacho is een echte gastheer die je allerlei tips geeft een je een gratis wijnproeverij bij een wijngaard in de buurt aanbiedt. Als je aan het zwembad ligt krijg je een ijsje en het eten in het restaurant is prima.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 12 augustus 2015

Heerlijk verblijf ! We waren hier 4 nachten. Zeer mooie kamers. Ze brengen ons elke avond een flesje water. Fantastisch ontbijt met vers fruitsap, alle dagen een ander soort cake en boterkoeken,op vraag een vers gebakken eitje. Lekker restaurant en een zeer vriendelijke gastheer en personeel. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2015