“Heerlijke lunch”
Beoordeling van Brasserie Het Rode Bos

Brasserie Het Rode Bos
Geclassificeerd als nr. 4 van 7 Restaurants in Teuven
16 maart 2020 beoordeeld

Hebben met 4 personen geluncht in februari. Alle 4 een ander gerecht en alles was prima in orde. Had zelf een pasteitje. Zeer verrassend met kip-kerrie smaak. Heerlijk en zeer ruime portie.
Bediening was vlot en correct. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020

25 december 2019 beoordeeld

Amuse was verrassend lekker, hert was goed, soep in een wijnglas was vreemde manier van serveren maar prima van smaak. Sorbet ijs met bier was een nieuwe maar geslaagde ervaring voor ons. Diamanthaas was prima rose en de portsaus goed op smaak. Lavacakje was een mooie afsluiting van een gezellige avond.

Datum van bezoek: december 2019
17 november 2019 beoordeeld

Na een half jaar maar weer eens langs geweest met vier vrienden. Spijt. Bijna twee uur moeten wachten op het voorgerecht. Hoofdgerecht was vervolgens lauw. Eén van de obers is nu de kok en voelt zich heel wat. Je moet vooraf weten of je naast voor- en/of hoofdgerecht ook een nagerecht wilt. Dat vraagt het computersysteem nou eenmaal... Enfin, na een vreselijk ongezellig Kerstdiner vorig jaar, plus een paasdiner met mijn moeder waarbij de vis half rauw en lauw was (kreeg het twee minuten later recht uit de magnetron dampend terug) en een paar weken later een vreselijke lunch met de buren (zij wilden een menuutje en ik mocht toen niet iets van de gewone kaart kiezen) heb ik het nu na gisteravond helemaal gehad met het Rode Bos. Charles, de eigenaar, laat zich op die momenten niet zien (wel om gevraagd). Zijn medewerkers mogen de klachten opvangen. Slappe hap!

Datum van bezoek: november 2019
18 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier meermaals, zoals altijd prima eten, zeker kwaliteit - prijs verhouding.
De suggestie van de speciale biertjes waren verrassend!
Genoten van het wildmenu, hertencarpaccio met truffel, noten, wildstoofpotje waren dik in orde.
Het dessert was ook verrassend.
Nog een uitstekende bediening erbij en we konden het restaurant vrolijk verlaten.
Zeker aan te bevelen!

Datum van bezoek: oktober 2019
25 augustus 2019 beoordeeld

Genoten van een Italiaans diner met superieure bijpassende wijnen. Er was een Italiaanse sommelier aanwezig. Top!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Brasserie Het Rode Bos bekeken, bekeken ook

Sint-Pieters-Voeren, Limburg Province

In Brasserie Het Rode Bos geweest? Deel je ervaringen!