“Gezellig eten met vrienden”
Beoordeling van Taverne De Pomp

Taverne De Pomp
Geclassificeerd als nr. 5 van 33 Restaurants in Hamme
5 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gezellig iets gaan eten met vrienden, wij namen onderandere de pompburger met frietjes. Ons bord was rijkelijk gevuld zeker voor de prijs hierbij dronken we een lekker huiswijntje die ten zeerste aan te raden is (rosé). De avond sloten we af met een sabayon vers gemaakt door de chef.

Datum van bezoek: mei 2023

5 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening, gezellige sfeer en lekker eten! Aanrader! Wij komen zeker nog terug voor te genieten van het zalige terras 😊

Datum van bezoek: mei 2023
12 december 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een steak besteld. Niet zoals door ons gewenst saignant blue alles behalve. Droog en geprikt ... Hoe noem je dit dan? Vlees leverancier valt serieus in panne of restauranthouder wil dit zo. Vinden dat dit NIET kan !! Huiswijn ?? ... suggestie was 10 x beter. Niet direct voor herhaling vatbaar. Spijtig ...

Datum van bezoek: december 2022
12 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst was heel vriendelijk.
De bediening was top door een jong persoon die weet hoe ze vriendelijk de mensen bediend .
Het eten was lekker en verzorgd van Spaghetti tot een goeie steak..
Een aanrader voor ons.

Datum van bezoek: maart 2022
9 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De meesten gaan graag eens op café. Daar houden wij echter zo niet van. Wij gaan liever een hapje eten samen. Met samen bedoelen we samen met de kids.
In "Taverne De Pomp" in Hamme, kan je eten van de kleine kaart in een groene omgeving. De prijzen zijn heel marktconform en de keuken is gewoon "lekker".
In de zomer kan je buiten op het mooie, grote terras.
Ook de kids vinden hun gading in de speeltuin (voor de kleinere kindjes) of te trampoline (voor de grotere).
Iedereen vindt er dus zijn gading en kan genieten van een gezellig familiemoment uit.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Taverne De Pomp bekeken, bekeken ook

Hamme, Oost-Vlaanderen

In Taverne De Pomp geweest? Deel je ervaringen!