Beoordeeld op 12 februari 2020

Gezellig en statig herenhuis,imposante inkom. Piekfijne kamers, lekker met streekprodukten uitgerust ontbijt. Gezellige zitkamer. Doe zo verder. We komen zeker nog eens terug. Heel tevreden klanten Nathalie en Sven.

Datum van verblijf: februari 2020
Erwinnnn, Eigenaar van B&B La Corderie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2020

Dankjulliewel Nathalie en Sven voor de positieve ervaring en beoordeling! Graag tot ziens, Erwin & Luuk

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Luxe B&B. Sympathieke uitbaters maken je verblijf meer dan aangenaam.
Kamers pic en span, nieuw ingericht en ruim.
Rijkelijk en lekker ontbijt met verse producten.
Mooie ongeving voor wandel- en fietsroutes (o.a. streek van Stille Waters).
Kortom: meer dan TOP!

Datum van verblijf: augustus 2019
Explore32960272049, Eigenaar van B&B La Corderie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

TOP-reactie! Bijzondere dank Philippe!

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Logeren in La Corderie is jezelf laten verwennen door twee heren die het beste van zichzelf geven om je een zo aangenaam mogelijk verblijf te bezorgen. Het prachtige pand, de smaakvol gerenoveerde kamers én het heerlijke (zeer uitgebreide) ontbijt dragen daar ook toe bij. Hier kom ik zeker terug!!!

Reistype: Reisde alleen

Wat een fijne en 'smaakvolle' review! Graag tot een volgende, Erwin & Luuk

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Het beste aan een nieuwe B&B is dat ze nieuwe - o wat ligt dat goed - bedden hebben. Als dat bed dan nog eens in een ruime, met smaak ingerichte kamer staat zoals hier ben je in voor een heerlijk nacht.
We waren al vriendelijk ontvangen waarna we onze fietsen konden opbergen in de vergaderzaal annex Teppanyaki ruimte (dat is blijkbaar een top klasse self-cooking).
Maar ook als die vergaderzaal in gebruik is, is er een droge, veilig plek te vinden voor de fietsen.
Hamme heeft een geschiedenis van touw en daar kan je hier niet naast kijken. De kamers hebben de namen van materialen gebruikt bij de fabricage van touw - wij sliepen in de hogere sferen van Hennep -
en de ontbijtruimte hangen foto's van toen het hier nog touw fabricage was.
Het huis is trouwens het gerestaureerde herenhuis van één van de belangrijkste ondernemers van toen. Alleen daarvoor is een overnachting de moeite waard.
Er zou een wet moeten zijn die B&B's vergunt als ze een goede bakker hebben. Hier hebben ze dat al begrepen zonder zo'n wet, ze hebben zelfs een nog betere in reserve als de eerste met verlof is en die - als ie op vakantie is - de beste ideeën
uit het buitenland naar hier brengt. Wij hielden er een ontbijt met heerlijk Duitse broodjes aan over. Dit was trouwens niet zomaar een ontbijt, dit was een degustatie ontbijt.
Niet alleen prima producten - verse gesneden fruit, allerlei soorten brood, geitekaas special, liever chocolademelk? van witte, donkere of melkchocolade? Maar vooral de presentatie maakt het feestelijk.
Geen toeval want één van hen was kok in een vorig leven. En omdat het een rustige zondag was kregen we nog een specialleke: een fantasietje van aardbei met witte chocolade. Aan alles voel je dat de eigenaars er zin in hebben.

Datum van verblijf: augustus 2019
Explore32960272049, Eigenaar van B&B La Corderie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Wow Koen, wat een geweldige reactie! Leuk dat onze aandacht voor detail jullie niet ontgaan is. Bedankt! Erwin & Luuk

Beoordeeld op 11 juni 2019

Uiterst vriendelijke uitbaters, mooi interieur recent opgericht en ingericht met liefde en passie! Zeer nette B&B, verzorgd en uitgebreid ontbijt met verse streekproducten. La Corderie is uiterst geschikt voor een ontspannend weekend maar ook ideaal als doorreis of voor zakenpartners. Prijs/kwalteit TOP! Een echte aanrader! Proficiat aan de uitbaters voor hun inzet!

Kamertip: "Vlaskamer" is een zeer ruime, nette kamer met alle comfort. Ze biedt uitzicht op de prachtige orangerie. Zalig vertoeven daar!
Datum van verblijf: juni 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Explore32960272049, Eigenaar van B&B La Corderie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Dankjewel Ann voor je mooie beoordeling. Fijn dat je onze liefde en passie voor de B&B 'geproefd' hebt.