eelco2024
Utrecht, Nederland

Teleurgesteld

4,0 van 5 bollen10 mrt 2024 beoordeeld
Ontbijtbuffet was niet op tijd klaar. Geen medewerker kwam langs ons om excuses aan te bieden
Kamer verder prima. Wel vreemd dat de muziek buiten tot 23.00 uur aan stond
Prijs kwaliteit laat te wensen over
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 12 mrt 2024
Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons hotel en voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ontbijtervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We bieden onze oprechte excuses aan voor het feit dat het ontbijtbuffet niet op tijd klaar was en dat er geen medewerker langs kwam om hiervoor excuses aan te bieden. Dit is niet het niveau van service dat we nastreven en we zullen deze kwestie intern bespreken om ervoor te zorgen dat het niet meer voorkomt.

We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw kamer. Uw opmerking over de muziek buiten die tot 23.00 uur aan stond, is echter ter harte genomen. We zullen ons beleid inzake geluidsoverlast herzien om ervoor te zorgen dat onze gasten een rustige en vredige omgeving ervaren tijdens hun verblijf bij ons.

Wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding, willen we u verzekeren dat we uw opmerking serieus nemen. We streven ernaar om waar voor uw geld te bieden en we zullen uw feedback gebruiken om onze diensten verder te verbeteren.

Nogmaals, onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren tijdens uw verblijf. We hopen dat u ons nogmaals de kans wilt geven om u in de toekomst beter van dienst te zijn.

西向きではあるけれど明るい室内
        2.4 km van Hotel Verviers Van der Valk
        Le restaurant
        1.3 km van Hotel Verviers Van der Valk
        Restaurant
        Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
          1.3 km van Hotel Verviers Van der Valk
          The Front on the Hotel
          • Hotels.com
          • ZenHotels.com
          • Expedia.com
          18.5 km van Hotel Verviers Van der Valk
          Meer hotels in Verviers bekijken
          Beoordeeld op 4 maart 2024

Prachtig hotel, gelegen op een hele goed locatie. Relatief dicht bij snelweg en dichtbij winkels, apotheek, centrum,... Kamers zeer proper en ruim. Ontbijt en diner waren top! Ontvangst was uitstekend!

Datum van verblijf: maart 2024
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2024

Beste klant,

Dank je wel voor je lovende woorden!

We zijn verheugd dat je hebt genoten van je verblijf bij ons en dat je de locatie van ons hotel als uitstekend hebt ervaren.

Het doet ons goed te horen dat je de kamers als zeer schoon en ruim hebt ervaren. We besteden veel aandacht aan het onderhoud van onze accommodaties om ervoor te zorgen dat onze gasten zich comfortabel voelen tijdens hun verblijf.

Wat fijn dat je genoten hebt van zowel het ontbijt als het diner! We streven ernaar om heerlijke maaltijden aan te bieden die aan de verwachtingen van onze gasten voldoen.

Ons team is toegewijd aan het leveren van uitstekende service, en we zijn blij dat je de ontvangst als zodanig hebt ervaren.

Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even fantastisch verblijf!

Beoordeeld op 20 februari 2024

Gezellig hotel. Midden in Verviers. Prima kamer met douche en toilet. Heerlijk gegeten in het hotel. Fijne bediening. Personeel was erg behulpzaam en werd ik vriendelijk welkom geheten bij de receptie.

Datum van verblijf: februari 2024
          • Reistype: Reisde alleen
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2024

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in Verviers en dat u tevreden was over de kamer, het eten en de service die u heeft ontvangen.

Het doet ons altijd veel plezier om te weten dat onze gasten zich welkom en gewaardeerd voelen tijdens hun verblijf, en we zijn blij dat ons personeel behulpzaam en vriendelijk was. We zullen uw vriendelijke woorden zeker delen met ons team als aanmoediging om zo door te gaan.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en voor het delen van uw ervaring. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo gezellig verblijf!

Beoordeeld op 12 januari 2024

Met mijn partner naar hotel verviers geweest. Kamers waren goed, eten was lekker, maar de bediening was onbeschoft en vergaten veel. Zaten tussendoor te facetimen met vrienden en konden er niet goed tegen dat we geen vloeiend Frans konden.

Datum van verblijf: januari 2024
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2024

Beste Alex,

Dank u voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met de bediening niet aan uw verwachtingen voldeed. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele onbeschoftheden en het feit dat ze druk waren met facetimen, wat niet acceptabel is tijdens het bedienen van gasten.

We streven ernaar om een hoog niveau van service te bieden en uw feedback helpt ons om eventuele tekortkomingen aan te pakken en te verbeteren. We zullen ervoor zorgen dat dit met het personeel wordt besproken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

We hopen dat deze kwesties uw totale ervaring niet volledig hebben beïnvloed en dat u desondanks van uw verblijf heeft genoten.

Beoordeeld op 9 januari 2024

Mooie kamer met minibar maar aan de straatkant wel wat last van lawaai
          vriendelijke en goede bediening en het eten ook prima
          spijtig dat honden zijn toegelaten in restaurant
          en zeker als ze tafeltje naast u komen zitten en je bent allergisch

Kamertip: honden zijn toegelaten in restaurant
          Datum van verblijf: februari 2023

Beste Brigitte,

Dank u voor uw feedback over uw recente verblijf. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van de mooie kamer, de minibar en het vriendelijke personeel. Het spijt ons echter te horen dat u last had van lawaai aan de straatkant. We begrijpen dat een rustige nachtrust van groot belang is voor onze gasten, en we zullen bekijken of er mogelijkheden zijn om dit aspect van uw verblijf te verbeteren.

Wat betreft het restaurant, bieden we onze excuses aan voor het ongemak veroorzaakt door de aanwezigheid van honden. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen en proberen maatregelen te treffen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 december 2023

eerste indruk van het hotel was goed. We hadden echter geen warm water in de douche en/of bad. Zeer vervelend als je een bad wilt nemen. Ik heb uiteindelijk met lauw/koud water gedoucht. Dit probleem is niet opgelost door het hotel. Er was een duidelijk hoorbaar fluitend geluid te horen gedurende de hele nacht omdat de gasten in de kamer tegenover ons blijkbaar de ramen open hadden gezet. Hierdoor ontstond een dusdanig harde tocht langs de onderkant van de deur van de tegenover ons gelegen hotelkamer dat er een fluitend geluid ontstond. Uiteraard mag een gast bepalen of hij/zij met de ramen open wil slapen maar dan zou de deur wel dusdanig goed moeten afsluiten (tochtstrip onderzijde) dat er geen tocht/ fluitend geluid ontstaat die andere gasten uit de slaap houdt.

Datum van verblijf: december 2023
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2024

Geachte heer Streef,

Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring bij ons hotel. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken met ons te delen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.

Het spijt ons zeer dat u geen warm water had in de douche en/of bad. Wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het feit dat dit probleem niet onmiddellijk is opgelost. We zullen ervoor zorgen dat onze technische teams dit issue grondig onderzoeken en stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Wat betreft het fluitende geluid gedurende de nacht als gevolg van openstaande ramen in de tegenoverliggende kamer, begrijpen we de hinder die dit heeft veroorzaakt. We zullen zeker kijken naar manieren om de geluidsisolatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze gasten een comfortabele nachtrust hebben.

We nemen uw opmerkingen zeer serieus en gebruiken deze als waardevolle feedback om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat ondanks deze tegenvaller, u toch heeft genoten van uw verblijf bij ons.