Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
eelco2024
Utrecht, Nederland

Teleurgesteld

4,0 van 5 bollen10 mrt 2024 beoordeeld
Ontbijtbuffet was niet op tijd klaar. Geen medewerker kwam langs ons om excuses aan te bieden
Kamer verder prima. Wel vreemd dat de muziek buiten tot 23.00 uur aan stond
Prijs kwaliteit laat te wensen over
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
2,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
2,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 12 mrt 2024
Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij ons hotel en voor het delen van uw ervaring met ons. We vinden het erg jammer om te horen dat uw ontbijtervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We bieden onze oprechte excuses aan voor het feit dat het ontbijtbuffet niet op tijd klaar was en dat er geen medewerker langs kwam om hiervoor excuses aan te bieden. Dit is niet het niveau van service dat we nastreven en we zullen deze kwestie intern bespreken om ervoor te zorgen dat het niet meer voorkomt.

We zijn verheugd om te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw kamer. Uw opmerking over de muziek buiten die tot 23.00 uur aan stond, is echter ter harte genomen. We zullen ons beleid inzake geluidsoverlast herzien om ervoor te zorgen dat onze gasten een rustige en vredige omgeving ervaren tijdens hun verblijf bij ons.

Wat betreft de prijs-kwaliteitverhouding, willen we u verzekeren dat we uw opmerking serieus nemen. We streven ernaar om waar voor uw geld te bieden en we zullen uw feedback gebruiken om onze diensten verder te verbeteren.

Nogmaals, onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren tijdens uw verblijf. We hopen dat u ons nogmaals de kans wilt geven om u in de toekomst beter van dienst te zijn.

Met Vriendelijke Groeten

Mélissa
Quality Management Team
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
西向きではあるけれど明るい室内
  • Priceline
  • eDreams
  • Agoda.com
0.6 km van Hotel Verviers Van der Valk
Gratis wifi
Restaurant
    1.2 km van Hotel Verviers Van der Valk
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    Grande suite - Super agréable
    • Priceline
    • eDreams
    • ZenHotels.com
    0.9 km van Hotel Verviers Van der Valk
    Restaurant
    notre espace terrasse
      0.8 km van Hotel Verviers Van der Valk
      Gratis wifi
        1.2 km van Hotel Verviers Van der Valk
        Gratis wifi
        • eDreams
        • Vio.com
        • Agoda.com
        1.9 km van Hotel Verviers Van der Valk
        Gratis wifi
        Gratis parkeren
        Espace Tennis - 3 terrains
        Word beloond met One Key
        • Booking.com
        • Hotels.com
        • Priceline
        2.4 km van Hotel Verviers Van der Valk
        Gratis wifi
        Gratis parkeren
        Le restaurant
        • Agoda.com
        1.3 km van Hotel Verviers Van der Valk
        Gratis wifi
        Restaurant
        Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
          1.3 km van Hotel Verviers Van der Valk
          The Front on the Hotel
          • Hotels.com
          • ZenHotels.com
            € 288
          • Expedia.com
            € 300
          18.5 km van Hotel Verviers Van der Valk
          Gratis wifi
          Gratis parkeren
          Meer hotels in Verviers bekijken
          Beoordelingen (2.073)
          Beoordelingen filteren
          2.073 resultaten
          Waardering van reizigers
          746
          764
          296
          161
          106
          Type reiziger
          Tijd van het jaar
          TaalAlle talen
          Meer talen
          Waardering van reizigers
          746
          764
          296
          161
          106
          Bekijk wat reizigers erover zeggen:
          Geselecteerde filters
          Filteren
          Lijst wordt bijgewerkt...
          4 - 9 van 2.073 beoordelingen
          Beoordeeld op 4 maart 2024

          Prachtig hotel, gelegen op een hele goed locatie. Relatief dicht bij snelweg en dichtbij winkels, apotheek, centrum,... Kamers zeer proper en ruim. Ontbijt en diner waren top! Ontvangst was uitstekend!

          Datum van verblijf: maart 2024
          • Reistype: Reisde met een partner
            • Prijs/kwaliteit
            • Locatie
            • Slaapkwaliteit
            • Kamers
            • Hygiëne
            • Service
          Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
          Bedank zika13
          Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2024

          Beste klant,

          Dank je wel voor je lovende woorden!

          We zijn verheugd dat je hebt genoten van je verblijf bij ons en dat je de locatie van ons hotel als uitstekend hebt ervaren.

          Het doet ons goed te horen dat je de kamers als zeer schoon en ruim hebt ervaren. We besteden veel aandacht aan het onderhoud van onze accommodaties om ervoor te zorgen dat onze gasten zich comfortabel voelen tijdens hun verblijf.

          Wat fijn dat je genoten hebt van zowel het ontbijt als het diner! We streven ernaar om heerlijke maaltijden aan te bieden die aan de verwachtingen van onze gasten voldoen.

          Ons team is toegewijd aan het leveren van uitstekende service, en we zijn blij dat je de ontvangst als zodanig hebt ervaren.

          Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even fantastisch verblijf!

          Met Vriendelijke Groeten

          Mélissa
          Quality Management Team

          Rapporteer reactie als ongepast
          Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
          Beoordeeld op 20 februari 2024

          Gezellig hotel. Midden in Verviers. Prima kamer met douche en toilet. Heerlijk gegeten in het hotel. Fijne bediening. Personeel was erg behulpzaam en werd ik vriendelijk welkom geheten bij de receptie.

          Datum van verblijf: februari 2024
          • Reistype: Reisde alleen
            • Prijs/kwaliteit
            • Locatie
            • Slaapkwaliteit
            • Kamers
            • Hygiëne
            • Service
          Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
          Bedank htgaarthuis1935
          Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2024

          Beste klant,

          Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons in Verviers en dat u tevreden was over de kamer, het eten en de service die u heeft ontvangen.

          Het doet ons altijd veel plezier om te weten dat onze gasten zich welkom en gewaardeerd voelen tijdens hun verblijf, en we zijn blij dat ons personeel behulpzaam en vriendelijk was. We zullen uw vriendelijke woorden zeker delen met ons team als aanmoediging om zo door te gaan.

          Nogmaals bedankt voor uw bezoek aan ons hotel en voor het delen van uw ervaring. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo gezellig verblijf!

          Met Vriendelijke Groeten

          Mélissa
          Quality Management Team

          Rapporteer reactie als ongepast
          Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
          Beoordeeld op 12 januari 2024

          Met mijn partner naar hotel verviers geweest. Kamers waren goed, eten was lekker, maar de bediening was onbeschoft en vergaten veel. Zaten tussendoor te facetimen met vrienden en konden er niet goed tegen dat we geen vloeiend Frans konden.

          Datum van verblijf: januari 2024
          • Reistype: Reisde met een partner
            • Prijs/kwaliteit
            • Locatie
            • Slaapkwaliteit
            • Kamers
            • Hygiëne
            • Service
          Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
          Bedank alexV1648XJ
          Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2024

          Beste Alex,

          Dank u voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met de bediening niet aan uw verwachtingen voldeed. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele onbeschoftheden en het feit dat ze druk waren met facetimen, wat niet acceptabel is tijdens het bedienen van gasten.

          We streven ernaar om een hoog niveau van service te bieden en uw feedback helpt ons om eventuele tekortkomingen aan te pakken en te verbeteren. We zullen ervoor zorgen dat dit met het personeel wordt besproken om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

          We hopen dat deze kwesties uw totale ervaring niet volledig hebben beïnvloed en dat u desondanks van uw verblijf heeft genoten.

          Met Vriendelijke Groeten

          Mélissa
          Quality Management Team

          Rapporteer reactie als ongepast
          Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
          Beoordeeld op 9 januari 2024

          Mooie kamer met minibar maar aan de straatkant wel wat last van lawaai
          vriendelijke en goede bediening en het eten ook prima
          spijtig dat honden zijn toegelaten in restaurant
          en zeker als ze tafeltje naast u komen zitten en je bent allergisch

          Kamertip: honden zijn toegelaten in restaurant
          Datum van verblijf: februari 2023
          • Reistype: Reisde met een partner
            • Prijs/kwaliteit
            • Locatie
            • Service
          Bedank brigitte V
          Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2024

          Beste Brigitte,

          Dank u voor uw feedback over uw recente verblijf. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van de mooie kamer, de minibar en het vriendelijke personeel. Het spijt ons echter te horen dat u last had van lawaai aan de straatkant. We begrijpen dat een rustige nachtrust van groot belang is voor onze gasten, en we zullen bekijken of er mogelijkheden zijn om dit aspect van uw verblijf te verbeteren.

          Wat betreft het restaurant, bieden we onze excuses aan voor het ongemak veroorzaakt door de aanwezigheid van honden. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen en proberen maatregelen te treffen om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

          Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

          Met Vriendelijke Groeten

          Mélissa
          Quality Management Team

          Rapporteer reactie als ongepast
          Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
          Beoordeeld op 29 december 2023

          eerste indruk van het hotel was goed. We hadden echter geen warm water in de douche en/of bad. Zeer vervelend als je een bad wilt nemen. Ik heb uiteindelijk met lauw/koud water gedoucht. Dit probleem is niet opgelost door het hotel. Er was een duidelijk hoorbaar fluitend geluid te horen gedurende de hele nacht omdat de gasten in de kamer tegenover ons blijkbaar de ramen open hadden gezet. Hierdoor ontstond een dusdanig harde tocht langs de onderkant van de deur van de tegenover ons gelegen hotelkamer dat er een fluitend geluid ontstond. Uiteraard mag een gast bepalen of hij/zij met de ramen open wil slapen maar dan zou de deur wel dusdanig goed moeten afsluiten (tochtstrip onderzijde) dat er geen tocht/ fluitend geluid ontstaat die andere gasten uit de slaap houdt.

          Datum van verblijf: december 2023
          • Reistype: Reisde met een partner
            • Prijs/kwaliteit
            • Locatie
            • Slaapkwaliteit
            • Kamers
            • Hygiëne
            • Service
          Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
          Bedank 679sandors
          Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
          Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2024

          Geachte heer Streef,

          Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring bij ons hotel. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw indrukken met ons te delen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden tijdens uw verblijf.

          Het spijt ons zeer dat u geen warm water had in de douche en/of bad. Wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het feit dat dit probleem niet onmiddellijk is opgelost. We zullen ervoor zorgen dat onze technische teams dit issue grondig onderzoeken en stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

          Wat betreft het fluitende geluid gedurende de nacht als gevolg van openstaande ramen in de tegenoverliggende kamer, begrijpen we de hinder die dit heeft veroorzaakt. We zullen zeker kijken naar manieren om de geluidsisolatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze gasten een comfortabele nachtrust hebben.

          We nemen uw opmerkingen zeer serieus en gebruiken deze als waardevolle feedback om onze dienstverlening te verbeteren. We hopen dat ondanks deze tegenvaller, u toch heeft genoten van uw verblijf bij ons.

          Met Vriendelijke Groeten

          Mélissa
          Quality Management Team

          Rapporteer reactie als ongepast
          Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
          Meer beoordelingen bekijken