Beoordeeld op 30 oktober 2023

Goed hotel met schone kamers, makkelijk bereikbaar. De stad Verviers is niet bijzonder interessant maar het ligt bij de Ardennen, dus goede locatie voor uitstapjes.
Het eten vonden wij nogal prijzig, soms moet je lang wachten tot de bestelling is opgenomen. Voldoende drankjes verkrijgbaar en veel soorten bier op de tap. Hotel doet ook voldoende aan entertainment zoals Kerst, Sinterklaar, Halloween, DJ of winterfeest. Wellness met sauna, fitness en zelfs een buitenzwembad. Kamers voorzien van televisie, stoel en tafel, bad, aparte ruimte voor het toilet, dus niet in de badkamer. Koffie en thee faciliteiten.

Datum van verblijf: oktober 2023
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2023

Beste Danny,

We zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en danken u voor het delen van uw succesvolle ervaring met ons.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons 4-sterrenhotel. We nodigen u uit om onze activiteiten en arrangementen op onze websites te bekijken.

Met Vriendelijke Groeten,

Beoordeeld op 11 oktober 2023

Niet zoals gehoopt. Faciliteiten vielen tegen.
Welness was vies, en rook onaangenaam.
Geen structuur.

Restaurant was na aandringen wel oke. (Zou niet geopend werelden ondanks reservering)

Kamer zelf was goed. Bed lag goed, mooie kamer met apart toilet.

Datum van verblijf: oktober 2023
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2023

Geachte Mevrouw Hoevenaars,

Bedankt voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons. Wij waarderen uw eerlijke beoordeling en betreuren het dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Het spijt ons te horen dat de faciliteiten, in het bijzonder de wellnessruimte, niet aan uw verwachtingen voldeed en dat de ruimte niet goed onderhouden was. We zullen onmiddellijk actie ondernemen om de netheid en algehele ervaring in onze wellnessruimte te verbeteren. Uw feedback is belangrijk voor ons om voortdurend te verbeteren.

Wat betreft het restaurant, het spijt ons dat er problemen waren met uw reservering en dat het niet geopend was zoals gepland. We zullen ervoor zorgen dat dit probleem intern wordt opgelost om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We zijn blij om te horen dat uw restaurantervaring uiteindelijk goed is verlopen.

Het is echter geruststellend om te horen dat uw kamer zelf aan uw verwachtingen voldeed en dat u comfortabel en tevreden was met de faciliteiten op de kamer.

Wij waarderen uw verblijf bij ons en uw opmerkingen zullen worden gebruikt om onze diensten en faciliteiten te verbeteren. We hopen dat u in de toekomst bij ons terugkomt en dat we de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen.

Beoordeeld op 25 september 2023

Kon met een voucher niet boeken op een zaterdag.
Restaurant loopt vierkant.
45 minuten wachten op aperitief.
Eten onmiddelijk na het verkrijgen van aperitief.
Wijn gekregen wanneer hoofdgerecht bijna op was.

Veeel te druk.

Datum van verblijf: september 2023
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2023

Geachte heer De Winter,

Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden tijdens uw bezoek aan ons hotel. Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Het is mogelijk dat er in het weekend geen vouchers gereserveerd kunnen worden, afhankelijk van evenementen in de omgeving.

We begrijpen dat de wachttijden voor aperitieven, eten en wijn een negatieve invloed hadden op uw ervaring. Het is belangrijk voor ons dat onze gasten zich welkom voelen en zonder onnodige vertraging van hun maaltijd kunnen genieten.

We zullen uw opmerkingen zorgvuldig in overweging nemen en actie ondernemen om soortgelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

We hopen dat u ons nog een kans geeft om u in de toekomst een betere ervaring te bieden.

Beoordeeld op 19 september 2023

niet voor herhaling vatbaar...
dingen die niet werkten in de kamer....
1) deurslot die blokkeert
2) toilet die niet werkt
3) Schakelaar verlichting kamer werkt niet
4) TV die niet werkt
5) Andere hotelbewoners die het nodig vinden om tot 3u s'morgens op de gang lawaai te maken
6) ontbijt om 6u30 niet klaar

• Reistype: Reisde voor zaken
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2023

Beste klant,

Het spijt ons te horen dat uw recente verblijf in ons hotel niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u een aantal problemen in uw kamer heeft ondervonden. Dit is niet het soort ervaring dat wij onze gasten willen bieden en wij verontschuldigen ons oprecht voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

De lijst met problemen die u heeft genoemd, waaronder de deurvergrendeling, toilet dat niet werkte, defecte lichtschakelaar, tv die niet werkte en lawaai van andere gasten zijn zorgwekkend en zullen onmiddellijk worden aangepakt. We begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn geweest.

Het feit dat het ontbijt niet klaar was om 6.30 uur is ook onaanvaardbaar en we zullen ervoor zorgen dat we onze service en tijden verbeteren om dit in de toekomst te voorkomen.

Kunt u ons alstublieft de naam van de reservering en uw kamernummer sturen naar quality-verviers@valkliege.be?

We waarderen uw feedback omdat het ons helpt onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke problemen zich niet meer voordoen. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u een veel betere ervaring te bieden.

Nogmaals onze excuses voor deze teleurstellende ervaring en we kijken uit naar de mogelijkheid om uw vertrouwen terug te winnen.

Beoordeeld op 18 september 2023

Mooi hotel op een mooie locatie.
Vriendelijk personeel.
Alleen bediening in restaurant mag wel beter. Werd veel vergeten als je ergens om vroeg en als je het nogmaals vroeg waren ze geïrriteerd.
Geen leuke ervaring.

Beste klant,

Bedankt voor uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn verheugd om te horen dat u ons hotel en de locatie op prijs hebt gesteld, evenals het vriendelijke personeel.

Het spijt ons echter te horen dat u enige teleurstelling hebt ervaren met betrekking tot de bediening in ons restaurant. We bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden. Dit is zeker niet het niveau van service dat we nastreven, en we zullen uw opmerkingen delen met ons restaurantteam om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden.

Uw feedback is waardevol voor ons omdat het ons helpt onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat elke gast een positieve ervaring heeft. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u beter van dienst te zijn.

Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen, en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer te verwelkomen.