Geachte heer Van Doorn,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te horen dat u enkele positieve aspecten van uw verblijf hebt genoten.
Het doet ons plezier dat u de locatie dicht bij het centrum waardeerde, evenals de mooie en ruime kamer met een uitstekend bed en goede sanitaire voorzieningen. We zijn blij dat u tevreden was met de wifi-verbinding en het gevarieerde ontbijt.
We nemen uw opmerking over het lawaai van de airconditioning serieus en bieden onze excuses aan voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Het is fijn dat u oordoppen bij u had om u te helpen hiermee om te gaan.
Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze service te verbeteren. Als u in de toekomst terugkeert, hopen we dat uw ervaring nog beter zal zijn. Als u nog andere opmerkingen of vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.
Nogmaals bedankt voor uw bezoek en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met Vriendelijke Groeten
MƩlissa
Quality Management Team