Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 105
Geen aanbetaling vereist
Official Site
US$ 98
Expedia.com
US$ 109
Word beloond met One Key
PricelineUS$ 105
Hotels.comUS$ 109
Trip.comUS$ 105
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.018)
Beoordelingen filteren
2.018 resultaten
Waardering van reizigers
713
750
295
154
106
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
713
750
295
154
106
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 2.018 beoordelingen
Beoordeeld op 24 augustus 2023

Hotel van der Valk in Verviers is een uitstekend hotel. We boekten de junior suite met jacuzzi. Een aanrader is om eerst een goedkopere kamer te boeken en later te wachten met een upgrade. Die mogelijkheid krijg je na het boeken. De service in het hotel is goed en het eten was erg lekker.

In het hotel spreken ze Engels en Frans, maar in de omgeving in Verviers spreken ze Frans. Je kunt je niet verstaanbaar maken in het Engels! Het winkelcentrum is op loopafstand en verder heeft Verviers aardig wat culturele/historische gebouwen staan. Naast het hotel is er een Pathé bioscoop en een klein casino. Verviers heeft verder niet heel veel te bieden, op een prachtig natuur landschap na. Tip is om ook Luik te bezoeken (half uurtje rijden) of omliggende plaatsen.

Het van der Valk hotel in Verviers heeft dus een luxe uitstraling, goed eten en een prima service. De bedden slapen zeer comfortabel.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Jagertje27
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2023

Beste klant,

Dank u wel voor uw uitgebreide feedback over uw verblijf in Hotel Van der Valk in Verviers. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.

Het verheugt ons om te horen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad en heeft genoten van onze faciliteiten, waaronder de junior suite met jacuzzi.

Het is fijn om te weten dat u tevreden was over de service in het hotel en genoten heeft van het lekkere eten. We zijn blij dat u de omgeving heeft verkend en Verviers' culturele en natuurlijke bezienswaardigheden heeft kunnen ontdekken. Het is inderdaad waardevol om ook nabijgelegen plaatsen zoals Luik te bezoeken voor een breder scala aan activiteiten.

We zijn blij dat u onze luxe uitstraling, het comfort van de bedden en de algehele service op prijs heeft gesteld.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met Vriendelijke Groeten

Mélissa
Quality Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 augustus 2023

Goede massages, hamham en sauna aanwezig en buitenzwembad.
Zeer goed en lekker gegeten en heel gezellig met de summerbar erbij
Bed was voor ons persoonlijk iets minder, maar dat is natuurlijk voor iedereen een beetje verschillend..

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank royvandeweerdt
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2023

Geachte heer Vandeweerdt,

Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u hebt genoten van de massages, hamam, sauna en het buitenzwembad. Het is geweldig om te weten dat u ook van het eten en de sfeer in de summerbar hebt genoten.

We nemen nota van uw opmerking over het bed. We begrijpen dat persoonlijke voorkeuren kunnen variëren als het gaat om slaapcomfort.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met Vriendelijke Groeten

Mélissa
Quality Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2023

Twee lawaaierige kamers in een hotel waar de (live) muziek om ca. 1200 uur eindigde. In het restaurant ruim een uur gewacht op 2 van de 3 maaltijden. Men was de bestelling vergeten. Geen excuus of gratis drankje. het is hier kennelijk wat te druk.....

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Rene2023aug
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2023

Beste René,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring na uw recente verblijf in ons hotel. We betreuren het ten zeerste te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u enkele ongemakken heeft ervaren.

Onze oprechte excuses voor het lawaai in uw kamers en voor de vertraging en fout in de service tijdens uw diner in ons restaurant. Dit is zeker niet de ervaring die we willen bieden aan onze gasten, en we begrijpen dat dit uw verblijf negatief heeft beïnvloed.

We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen serieus. Uw comfort en tevredenheid zijn belangrijk voor ons, en we zullen deze kwesties intern bespreken om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden vermeden.

We begrijpen uw frustratie en teleurstelling en willen u verzekeren dat we er alles aan zullen doen om onze dienstverlening te verbeteren en uw vertrouwen in ons hotel te herstellen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We hopen dat we de kans krijgen om uw zorgen aan te pakken en u een positievere ervaring te bieden in de toekomst.

Met Vriendelijke Groeten

Mélissa
Quality Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 augustus 2023

Locatie niet ver van centrum. Mooie,ruime kamer met uitstekend bed en goed sanitair.
Goede wifi. Zeer gevarieerd ontbijt.
Een minpunt is het constante lawaai van de airco. Gelukkig had ik oordoppen bij me.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank cornelisvandoorn
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Geachte heer Van Doorn,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen na uw verblijf in ons hotel. We zijn blij om te horen dat u enkele positieve aspecten van uw verblijf hebt genoten.

Het doet ons plezier dat u de locatie dicht bij het centrum waardeerde, evenals de mooie en ruime kamer met een uitstekend bed en goede sanitaire voorzieningen. We zijn blij dat u tevreden was met de wifi-verbinding en het gevarieerde ontbijt.

We nemen uw opmerking over het lawaai van de airconditioning serieus en bieden onze excuses aan voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt. Het is fijn dat u oordoppen bij u had om u te helpen hiermee om te gaan.

Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze service te verbeteren. Als u in de toekomst terugkeert, hopen we dat uw ervaring nog beter zal zijn. Als u nog andere opmerkingen of vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.

Nogmaals bedankt voor uw bezoek en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Met Vriendelijke Groeten

Mélissa
Quality Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2023

Zeer mooie ruime kamers, keuze uit bad of douche, de hal was heel stil - Goed verzorgt ontbijt, zeer groot aanbod van zowel koude als warme gerechten, ook lekkere koffie! komen zeker nog eens terug met onze vrienden.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Marieke1708
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2023

Beste Marieke,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw recente verblijf in ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u hebt genoten van de ruime kamers, de keuze tussen bad en douche en de rustige sfeer in de gangen. Het doet ons plezier te vernemen dat uw ervaring aangenaam was.

We zijn ook blij om te horen dat u tevreden was met het goed verzorgde ontbijt en het uitgebreide aanbod van zowel koude als warme gerechten. Het is geweldig om te weten dat u de koffie ook lekker vond. We streven ernaar om onze gasten een uitstekende culinaire ervaring te bieden en we zijn blij dat we hierin zijn geslaagd.

We kijken uit naar de mogelijkheid om u en uw vrienden opnieuw te verwelkomen in de toekomst. Als u nog andere opmerkingen of vragen heeft, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen.

Nogmaals bedankt dat u bij ons hebt verbleven en we hopen u snel weer te mogen begroeten.

Met Vriendelijke Groeten

Mélissa
Quality Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken