Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Official Site
Agoda.com
US$ 95
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 113
PricelineUS$ 113
Orbitz.com
alle 14 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.914)
Beoordelingen filteren
1.914 resultaten
Waardering van reizigers
674
719
276
149
96
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
674
719
276
149
96
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
10 - 15 van 1.914 beoordelingen
Beoordeeld op 7 november 2022

was zeer aangenaam. Zeer vriendelijk personeel, goed avond eten, ontbijt zeer gevarieerd en super lekker. Kamer zeer schoon en ruim. Grote en mooie badkamer, wc was apart. Alles was perfect.
Wij hebben een super weekend gehad.

Datum van verblijf: november 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank emiliaardelean89
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2022

Beste gast,

Wij zijn blij dat uw verblijf naar wens was en danken u voor het delen van uw succesvolle ervaring met ons.

Wij verwelkomen u graag bij een volgende gelegenheid in ons 4-sterrenhotel. Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.

Hoogachtend
Het managementteam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 oktober 2022

Heerlijke kamer met jacuzzi. (junior Suite) betaalbaar.
Net en mooi hotel. Goed verzorgd en vriendelijk personeel.
Het diner viel ons tegen, wat ook aan eigen smaak kan liggen uiteraard. Er was wel degelijk zorg besteed aan het diner.
Ontbijt ben ik beter gewend van Valk.
Al met al wel een heerlijk verblijf gehad.

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank GDuus
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2022

Beste gast,

Bedankt voor uw beoordeling en het spijt ons als uw verblijf niet helemaal naar wens was.

Als u wilt, kunt u ons een e-mail sturen naar quality-manager@valkliege.be met meer informatie over de maaltijd in kwestie.

We horen graag van u.

Hoogachtend,
Het managementteam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 oktober 2022

In een hele week in het Hotel geen enkele service gehad, slecht ontbijt en personeel (schoonmaak) die onbeschoft en lui zijn... hotel Verviers nooit maar dan ook nooit weer! niet volgens vd Valk standaard!!

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank rogiervdplas
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2022

Beste gast,

Wij hebben nota genomen van uw opmerkingen en danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen.

Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij willen dat u weet dat de kwaliteit van onze diensten en de tevredenheid van onze klanten onze hoogste prioriteit hebben.

We zullen een interne enquête houden. Zou u ons in dit verband meer nuttige informatie kunnen verstrekken per e-mail op quality-manager@valkliege.be?

Alvast bedankt.
De directie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 oktober 2022 via mobiele applicatie

Aangekomen in dit hotel word je vriendelijk ontvangen. Men praat er niet alleen Frans, met Engels kun je je prima redden. Dat heb ik in andere recensies anders gelezen maar dat was niet onze ervaring. Het inchecken verliep vlot. Wij kregen een kamer op de 3e etage. Voordeel: grote kamer, nadeel: slaapgedeelte op vide direct onder het dak. Zelfs half oktober was het te warm hier. Raam kun je uiteraard openzetten maar het regende en dus ook de kamer in. Het bed is prima. Goede matrassen. De kamer was schoon en zag er heel netjes uit. Een kleine opmerking: haal ook eens een vochtige doek over de binnenzijde van de kamerdeur! Badkamer is ruim en keurig. Geen vieze kitranden, echt mooi. Het ontbijt, ik heb hier klachten over gelezen in eerdere beoordelingen. Dan begrijp ik het niet meer! Completer kun je het haast niet krijgen. Wij gingen om 09.30 uur eten. Alles wordt bijgevuld, een machine perst vers sinaasappelsap, er is gerookte zalm, brood en broodjes, een ruime sortering broodbeleg, bacon and eggs, koffie en thee, muesli en ga zo maar door. Het ontbreekt je aan niets. Zelfs een glas champagne is beschikbaar. Kortom, een aanrader in Verviers!

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met een partner
4  Bedank DirkS63
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2022

Geachte heer,

We zijn blij dat uw verblijf goed is verlopen en hebben uw complimenten doorgegeven aan al onze medewerkers, want klanttevredenheid is onze prioriteit.

Wij verwelkomen u graag terug in ons 4-sterren hotel bij een volgende gelegenheid. Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.

Hoogachtend
Het managementteam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 oktober 2022

Zeer vriendeklijk ontvangst van personeel, mooie kamers, goed bed met comfortabele matras. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt keuze. Alle personeel was super vriendelijk en gedienstig. echt top en een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank steve d
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2022

Geachte heer,

Wij zijn blij dat uw verblijf naar wens was en danken u voor het delen van uw succesvolle ervaring met ons.

Wij verwelkomen u graag bij een volgende gelegenheid in ons 4-sterrenhotel. Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.

Hoogachtend
Het managementteam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken