Gratis annuleren tot 15/07/22
Expedia.comUS$ 112
TravelocityUS$ 112
Priceline
Beoordeeld op 13 maart 2022

Het was goed buiten het eten en ook ja 2 kaarten om je kamer binnen te gaan voor elk persoon 1 want das was beetje probleem ook de wc zijn echt wel ver weg van het restaurant en das wel niet zo goed denk dat toch beter is 1 tje daar te plaatsen

Datum van verblijf: maart 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Beste gast,

Dank u voor uw beoordeling en het spijt ons dat uw verblijf niet is verlopen zoals u wenste.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Beoordeeld op 17 februari 2022

Aangezien de service in dit hotel ( in tegenstelling met eerdere boekingen) tegenviel zou ik het hotel niet snel aanbevelen bij vrienden of teruggaan tenzij ik door het hotel op de hoogte wordt gebracht van aangebrachte verbetering.
Ik geef steeds een beoordeling na verblijf, maar het is jammer dat het hotel achteraf niet communiceert over wat er met de beoordeling gebeurt. Indien wel, zou ik wel overwegen om opnieuw boeken.

Datum van verblijf: februari 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2022

Beste gast,

Dank u voor uw beoordeling en het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons.

Aarzelt u echter niet om ons meer informatie te verstrekken over uw ervaring, zodat wij een onderzoek kunnen uitvoeren en concreet contact met u kunnen opnemen. E-mailadres: quality-manager@valkliege.be

Wij zullen u zeer dankbaar zijn!

Beoordeeld op 14 februari 2022

Bepaalde stekkers op de kamer werken niet.
Ontbijt op kamer besteld voor 2 personen. Maar voor 1 persoon gekregen.
Winterbar met dj op parking juist aan de kamer. Bijna niet geslapen
Steak gegeten in brasserie. Niet goed

Datum van verblijf: februari 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2022

Beste klant,

Dank u voor uw bericht. We willen graag meer weten. Zou het mogelijk zijn dat u ons meer details per e-mail naar quality-manager@valkliege.be stuurt? We zouden u zeer dankbaar zijn.

Het management team.

Beoordeeld op 11 februari 2022

prima onvangst,het restaurant is een aanrader goed centaal gelegen.super verzorgd restaurant ,de bediening in de bar kan wel wat beter,dat werd in het restaurant dan weer ruimschoots goedgemaakt.....Aanrader

Datum van verblijf: februari 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en we zijn blij dat uw verblijf was zoals u wenste en we kijken ernaar uit om u weer te zien bij een toekomstige gelegenheid.

Beoordeeld op 2 februari 2022

Dit hotel verraste ons zeer aangenaam. Ondanks de Covid beperkingen hadden wij 3 prachtige dagen in Verviers. Niets dan lof voor het hotel. Grote, gratis parking. Vriendelijk onthaal, lekker ontbijt (met bubbels) binnen of buiten te gebruiken. Proper en netjes, iedereen vriendelijk en behulpzaam, .....

Datum van verblijf: maart 2021
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2022

Geachte heer,

Wij zijn verheugd dat uw verblijf naar wens was en danken u voor het delen van uw geslaagde ervaring met ons.

Wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid in ons 4-sterren hotel te mogen verwelkomen. Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.