2 personen bekijken dit hotel
93 US$
Gratis annuleren tot 11/12/21
95 US$
Gratis annuleren tot 10/12/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
87 US$
Hotels.com93 US$
eDreams95 US$
Priceline95 US$
Beoordeeld op 29 september 2021

Prima hotel op onze doorreis. Kamer was schoon en van alle gemakken voorzien. Heerlijk 3 gangen diner bij ons arrangement( keuze uit volledige kaart) Het ontbijt was fantastisch met grote variatie. Wij komen zeker een keer terug!

Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2021

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn verheugd dat uw verblijf naar wens was en wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Wij nodigen u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te raadplegen.

Beoordeeld op 27 september 2021

Perfecte hotel om daar te verblijven, een mooie uitzicht.
Het eten was heerlijk en de personeel waren behulpzaam en aardig.
De kamer was ruim met een mooie uitzicht.
In de restaurant genoten van het lekker eten.

Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw succesvolle ervaring en we zijn blij dat uw verblijf was zoals u wenste.

Wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid in ons 4-sterren hotel te mogen verwelkomen. Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.

Beoordeeld op 22 september 2021

Hotel is mooi maar ook erg rumoerig harde muziek op het terras en in het restaurant. We waren op doorreis naar Frankrijk. Valt mij tegen dat ik de beoordeling lang moet maken . Ik denk dat dit niet passend is om een verplicht aantal tekens te moeten typen dit houd mensen tegen om een beoordeling te schrijven.

Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Beste klant,

Dank u voor uw recensie. Het spijt ons dat u last heeft gehad van het veroorzaakte lawaai.

Aarzel niet om bij uw volgende bezoek rechtstreeks contact op te nemen met ons personeel. Zij zullen u graag helpen de beste kamer te vinden.

We zullen blij zijn u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Beoordeeld op 9 september 2021

Prima hotel met mooie kamers en faciliteiten als zwembad, fitness. Groot restaurant en buiten terras.
Kamers schoon en geode bedden.
Het enige probleem waren de (veel) te weinig stopcontacten in de kamer.

Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021

Beste gast,

Dank u voor uw beoordeling en voor het delen van uw ervaring met ons. Wij hebben nota genomen van uw opmerking.

Beoordeeld op 3 september 2021

Heerlijk weekend gehad.
Vriendelijk personeel.
Goed gegeten en gedronken.
Lekkere cocktails.
Goede muziekkeuze.
Top bediening.
Het zwembad buiten was nu te koud, maar in de volle zon zeker een aanrader.
Wij komen zeker nog eens terug.
Heerlijk geslapen ook.
Leuk en een gezellige sfeer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2021