Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com137 US$
Expedia.com137 US$
Priceline137 US$
eDreams137 US$
FindHotel164 US$
Trip.com156 US$
4 weken geleden beoordeeld

Enorm aangenaam en proper hotel! Super vriendelijk personeel die je meteen verder helpen bij vragen of problemen.
De kamer was zeer mooi!
Het eten was uitstekend en de bediening nog beter!
Top hotel!
Echt een aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Marco Wohrmann, General Manager van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling en uw opmerkingen, die de kwaliteit van de service van het Van Der Valk hotel weerspiegelen.

Wij zijn blij dat uw verblijf naar wens was en wij zullen u bij een volgende gelegenheid met plezier ontvangen. Wij nodigen u uit om een kijkje te nemen bij onze activiteiten en arrangementen die op internet zijn gepubliceerd.

5 weken geleden beoordeeld

prachtig hotel op wandelafstand van het centrum.vriendelijk ontvangen in het nederlands aan de receptie,zeer nette kamer met mooi bubbelbad en alles aanwezig in de badkamer tot scheergerief,tandpasta,enz.uitstekend diner op de kamer en uitgebreid ontbijt + bezoek aan het chocolademuseum en dit aan scherpe prijs.aanrader.

Datum van verblijf: maart 2021
Marco Wohrmann, Directeur général van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste gast,

Wij zijn erg blij met uw beoordeling en beschrijving van uw geslaagde ervaring in ons hotel!

Wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen. Daartoe nodigen wij u uit onze activiteiten en de op internet gepubliceerde pakketten te raadplegen.

Beoordeeld op 28 maart 2021 via mobiele applicatie

Super team,

Het ideale hotel voor een uitstap naar hoge Venen!
Ondanks de corona maatregelen zorgt men voor een ontspannen sfeer, lekker eten en krijg je de vriendelijke glimlach erbij.

De kamers zijn ruim en verzorgd

Datum van verblijf: maart 2021
Marco Wohrmann, Directeur général van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2021

Beste gast,

Dank u voor het delen van uw succesvolle ervaring in ons hotel. Uw beoordeling weerspiegelt uw tevredenheid! We kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 26 maart 2021

Ondanks de corona besmettingen zijn we naar Van Der Valk Verviers geweest en zijn daar hartelijk ontvangen.
Ze hebben er alles aan gedaan om zo coronaproef mogelijk te werken, zo werd het avondmaal geleverd op onze kamer na onze bestelling. Het was zeer verzorgd en lekker. Het ontbijt verliep ook heel goed en was van zeer goede kwaliteit. Ik zou zeggen TOP
We gaan zeker nog eens terugkomen, maar dan in betere tijden.

Datum van verblijf: maart 2021
Marco Wohrmann, Directeur général van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2021

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel Verviers. Uit uw evaluatie blijkt dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en daar zijn we blij om.

Wij zullen u natuurlijk graag een volgende keer verwelkomen.

Het managementteam

Beoordeeld op 25 maart 2021

Wij namen het 5 gangen keuze menu, en dit was echt super goed geregeld,ook de tijd tussen dat ze de gerechten brachten op onze kamer was perfect. We komen zeker terug. Ontbijt buffet was ook grandioos

Beste Mr. Dierckx,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het delen van uw geweldige ervaring in ons hotel.

We zijn blij dat uw verblijf een succes was en we zullen blij zijn u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Het managementteam