Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com138 US$
Tripadvisor138 US$
ZenHotels.com
Expedia.com138 US$
eDreams137 US$
Trip.com156 US$
Beoordeeld op 25 maart 2021

Wij namen het 5 gangen keuze menu, en dit was echt super goed geregeld,ook de tijd tussen dat ze de gerechten brachten op onze kamer was perfect. We komen zeker terug. Ontbijt buffet was ook grandioos

Datum van verblijf: maart 2021
Marco Wohrmann, Directeur général van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2021

Beste Mr. Dierckx,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor het delen van uw geweldige ervaring in ons hotel.

We zijn blij dat uw verblijf een succes was en we zullen blij zijn u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 25 maart 2021

Zeer goed hotel, vlot en vriendelijk personeel, een zeer goede keuken. We hebben genoten van ons verblijf. Het personeel spreekt perfect Nederlands en is uiterst vriendelijk en behulpzaam, we gaan er zeker nog eens terug

Beste Mr. Vandenabeele,

Met genoegen hebben wij kennis genomen van uw opmerkingen over uw tevredenheid en uw uitstekende beoordeling.

Wij zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en wij zullen u graag weer verwelkomen bij een volgende gelegenheid.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 24 maart 2021

Het onthaal was vriendelijk. De kamer proper, met modern comfort, Badkamer met ligbad en ruime douche. Wc in aparte ruimte. Het eten was lekker. Gevarieerde keuze in het menu en coronaproef geserveerd op de kamer.

Geachte mevrouw,

Wij danken u voor uw beoordeling en het delen van uw mooie ervaring in ons etablissement.

Het is ons een waar genoegen u te mogen verwelkomen voor uw volgende reservering.

Hoogachtend,

Beoordeeld op 14 maart 2021

Hotel en kamer super. Gastronomisch arrangement viel tegen. Was eerder à la carte zelf kiezen met als 5e gerecht een veel te zoete eerder ijs dan sorbet. Aangepaste wijnen beperkt tot 2 glazen over ganse menu. Badkamer was niet heel proper. Slechts 4 kleine flesjes drank in de koelkast en geen flesopener. Slechts 1 klein flesje water.

Datum van verblijf: maart 2021
Marco Wohrmann, Directeur général van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte mevrouw Heijnen,

Wij hebben nota genomen van uw uitstekende beoordeling en van uw verschillende opmerkingen. Deze covid periode maakt ons werk er niet makkelijker op. Integendeel, onze gebruikelijke goede organisatie is totaal van slag en staat permanent ter discussie. Wij zullen rekening houden met uw opmerkingen om onze diensten te verbeteren.

Dit gezegd zijnde, verwelkomen wij u graag bij een volgende gelegenheid, zodat u ons 4 sterren hotel op zijn juiste waarde kunt schatten. Daartoe nodigen wij u uit onze activiteiten en pakketten die op het internet zijn gepubliceerd, te raadplegen.

Met vriendelijke groet
Het management team.

Beoordeeld op 14 maart 2021

Na een super bezoek aan Tilburg Van der Valk, dacht ik terug goed te zitten in Verviers. Maar wat een ramp. Een muziek event was bezig, er werd ons verzekerd dat we er minimaal last van gingen hebben. Bij het inchecken verstonden we de receptioniste amper waardoor er dingen mis liepen. En van het event zelf, we hebben alles perfect kunnen meevolgen. Van schreeuwende mensen tot de muziek tot de afbraak. Roomservice bracht de verkeerde gerechten. Het waren ook kleine porties en de saus was pudding geworden. De temperatuur is amper regelbaar op de kamer. Ook hoor je iedere auto of truck die passeert, en dat zijn er vrij veel gezien de drukte van de omgeving. Het ontbijt verliep niet Corona proof. De handgel was overal op, iedereen nam van alles vast, het personeel liep rond met een mondmasker onder de neus. En later dan 9u moet je niet gaan, want er wordt precies niets meer aangevuld. En dat allemaal ondanks de klachten van de voorbije maanden die ik hier lees, maar waar iedere keer een standaard antwoord wordt opgegeven dat ze er iets zullen aan doen. Echt absoluut geen 4 sterren waard. Weggegooid (veel) geld.

Datum van verblijf: maart 2021
Marco Wohrmann, Directeur général van Hotel Verviers Van der Valk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2021

Beste klant,

Wij hebben nota genomen van uw opmerkingen. Op de avond van uw bezoek vond er inderdaad een groot muziekevenement plaats, dat waarschijnlijk het normale verloop van onze diensten heeft beïnvloed.

Het spijt ons zeer dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij doen ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen en wij kunnen u verzekeren dat wat u hebt meegemaakt niet is wat wij gewend zijn.

Wij zullen u met genoegen verwelkomen bij een volgende gelegenheid om uw verblijf positief onvergetelijk te maken. Daartoe nodigen wij u uit rechtstreeks per e-mail contact met ons op te nemen via quality-manager@valkliege.be