Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams79 US$
Priceline79 US$
Agoda.com79 US$
Tripadvisor79 US$
ZenHotels.com
Lol.travel
Beoordeeld op 18 februari 2020

Prima verblijf voor 1 nacht, goede bedden op de ruime kamers die van alle gemakken voorzien is, simpel ontbijtje en geen last van het drukke verkeer die voor het hotel langs rijd.
Al met al een prima verblijf gehad hier.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 3 oktober 2019

Warm en gezellig hotel, authentiek en schitterend onderhouden. Moderne kamer met ruime badkamer en comfortabele bedden. Je moet wel goed ter been zijn i.v.m. de steile trappen, maar ook bij een slechte conditie prima te doen :-)
Buurtbewoners komen in het cafe beneden ook een beetje buurten en een krantje lezen. Veel te zien tijdens het complete ontbijt (incl. verse jus) dat overigens ook prima smaakte.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019 via mobiele applicatie

Vakantie in eigen land. Gewoon relax. Gewoon lekker. Geen super speciale kamers maar wel groot en alles is er. Het ontbijt was lekker en goed. Gewoon gezellig.
We komen hier zeker terug.
En ook super rustige buurt.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 december 2016

Schijn bedriegt... na het openen van de kamerdeur betreed ik een verrassend moderne en schone kamer... prima bedden. Kleinschalig hotel tegenover het treinstation van Verviers .. gemoedelijk personeel en in de ochtend veel aandacht en een prima ontbijt... terwijl de lokale bewoners er hun krantje komen lezen en koffie drinken..

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 juli 2016 via mobiele applicatie

Oud, authentiek hotel, 10 jaar geleden zou je de inrichting oubollig hebben genoemd, nu is het weer zoveel ouder dat het gerust retro genoemd mag worden, leuk dus.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en gaven ons tips voor restaurant en verkennen van de omgeving (wij waren hier op de motor om de Ardennen en de Eifel te verkennen).

Ontbijt lekker, uitgebreid en vers.

Kamer inclusief ontbijt is niet duur, wij betalen €54,- voor twee personen.

Goede keuze wat ons betreft.

Datum van verblijf: juli 2016