Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Bescheiden hotel met verrassend goed en redelijk geprijsd restaurant. Vriendelijk onthaal. Groot terras en sportmogelijkheden. Kamers zijn net. Wel opletten dat je het kleine straatje niet voorbij rijdt. Voldoende parking.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 17 mei 2019

Verbleven in Hotel Le Midi omdat ik enkele uitstappen in de buurt had gepland (Remouchamps, Luik,...).
Heel goed en vriendelijk onthaald. Ook het personeel aan de bar als bij het ontbijt waren allen heel vriendelijk.
Er is de mogelijkheid tot fitness of tennis (beide tegen betaling). Ontbijt was basic maar voldoende. Het terras is ideaal om even op te bekomen na een actieve dag.
Ook positief, voldoende gratis parking.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, niet Nederlands sprekend, wel Engels.
Kamers eenvoudig en schoon.
Restaurant hippe uitstraling, super lekker gegeten. Je rijd het smalle straatje zo voorbij, let op het uithangbord.
Tennishallen aanwezig, voor een balletje slaan.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 22 mei 2017

Het 1ste gevoel was niet leuk omwille van de triestige omgeving en het uitzicht van het hotel
Kamer was sober en gedateerd, badkamer niet echt netjes
Prijs hoogseizoen en weekend was 80€ wat we persoonlijk aan de hoge kant vonden voor het aangebodene, 65€ lijkt correcter

Restaurant viel qua prijs en diner uitermate mee evenals het ontbijt (dat laatste niet overdreven maar zeker voldoende)
De Picon Maison was van een bedenkelijke kwaliteit en zeker niet special (enkel een beetje grenadine)

Kaaskroketten waren heerlijk licht en netjes gepresenteerd
Zelfgemaakte boulettes Liegeois,

Wifi ging vlot
Zeer vriendelijk personeel
Voldoende parkeerplaats

Blijkbaar zouden hier heel wat bekendheden geslapen hebben (The Stones, Bruce Springsteen en nog een hele waslijst) maar wat mij betreft zullen het hun dubbelgangers geweest zijn of in een erg ver verleden.....

aankomst in de hoofdstraat doet het ergste vermoeden maar uiteindelijk is het erg rustig slapen

Datum van verblijf: mei 2017
LeMidi9, Directeur général van Hotel Le Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2017

Dear Chris V,

We would like to thank you for taking the time to write a comment about your recent stay with us.

We are happy to read that you had a good night in our hotel & you enjoyed your meal here.

Best regards from Verviers,

Direction's team

Beoordeeld op 19 oktober 2016

hotel is in het begin toch even zoeken omdat men een smal straatje moet inslaan waarvan je niet verwacht dat daar een hotel zou staan..

bij het binnenkomen moet je 1st links de fitness passeren en voor de deur waar ze dansles geven de trappen omhoog naar de bar waar ook de receptie is
vriendelijke bediening en ze bracht ons naar de zijkant waar de tennispleinen zijn daar legde ze ons uit naar waar we moesten stappen om onze kamer te vinden

de kamer(nr4):
mooi en gezellig alleen wat kleine dingetjes.. schakelaars zijn onhandig geplaatst.. je zal zeker eens het licht uitdoen in de slaapkamer terwijl je eigenlijk de schakelaar van de badkamer zoekt :) badkamer mag eens opgefrist worden, en 1 knop aan de toilet was defect...
voor derest was alles goed. tv'tje, kleerkast , bureau met vuilbakje
en voor de mensen met lang haar gelieve zelf een haardroger mee te brengen

geluid is idd toch een probleem, je hoort het water de hele tijd lopen(door andere kamers of verwarming?) en auto's die de sportfaciliteiten gebruikt hebben wegrijden..

ontbijt (9euro):
lekker ontbijt maar eerlijk gezegd wel beetje teveel geld voor wat ze aanboden
kaas, ham, yoghurt,gekookt ei, fruitsap en koffie, diverse broodjes

in totaal betaalde we 69euro voor 2 personen

is perfect hotel voor mensen die gewoon een overnachting zoeken en de hele dag de baan op zijn.(wandeltip: bezoek De vallei van de Hoëgne)
is één van de goedkoopste hotels die we gevonden hebben in deze regio
zouden volgende keer miss toch weer voor dit hotel kiezen

Datum van verblijf: oktober 2016
LeMidi9, Directeur général van Hotel Le Midi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2016

Geachte Pieter M,

Dank u voor uw mening.
Wij nemen uw opmerkingen zeer serieus.

Met vriendelijk groeten,

Directie