Beoordeeld op 16 juli 2017 via mobiele applicatie

Zeer tevreden van ons bezoek op zaterdagavond. Lekker eten (vaste menu) met bijhorende wijn. De wijn is niet afgemeten, maar wordt goed bijgevuld. We startten op het terras en sloten het etentje met het dessert binnen af. Dit was allemaal geen probleem. Vriendelijke bediening en waar voor je geld. Kortom: aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 18 april 2017 via mobiele applicatie

Wij gingen er enkel ontbijten...het was lekker en mooi , origineel gepresenteerd al vonden we de bediening zeer traag. Te druk voor te weinig personeel.
Je moest hun volgorde van opdienen eerst opeten voor het volgende werd geserveerd, ttz er werden croissants op tafel gezet, zolang je die niet op at kreeg geen pistolets... Wij verkiezen het zoet als laatste. Uiteindelijk vroegen wij eerst de pistolets. De spek met eitjes kwamen helemaal op het einde.
Zeer vriendelijke bediening . Er werd zeer regelmatig koffie gebracht: je kopje werd bijgevuld als was je kopje nog niet leeg .
Het was er ook wel zeer luidruchtig.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 22 maart 2017

Samen met 4 vriendinnen hebben wij genoten van een lekkere brunch bij La fille d'Oscar.
Mooi gepresenteerde en lekkere gerechten. Zeer smaakvol interieur. Kleine details die het verschil maken. Kortom een 'must be, to go'... Els en Patrick doe zo verder, ik kom zeker terug...

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooie zaak! Lekker eten, bediening liet soms op zich wachten maar het was ook zeer druk maar deden hun best! Ze melde aan de telefoon dat er geen kinderzitjes waren dus hadden we zelf 1 voorzien. We mochten fotos bij de nepkoe gaan nemen van de baas. Zeer fijne ervaring!

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 2 maart 2017

Kind onvriendelijke bazin!!ondanks dat er telefonisch gemeld werd van een kleuter was er geen kinderstoel voor handen.
Na melding vertelt mevrouw dat het geen Standaard formule is om kinderen mee te nemen .....
Spijtig toch ...

Kamertip: Nooit nooit met kinderen er naar toe , zure , kindonvriendelijke gastvrouw
Datum van verblijf: november 2016