“Super trouwfeest in zaal Rubenshof”
Beoordeling van Rubenshof

Rubenshof
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Alken
27 augustus 2018 beoordeeld

Ons trouwfeest was afgelopen zaterdag een groot succes dankzij de geweldige organisatie, het lekkere eten en de superservice.
Alles was tot in de puntjes verzorgd.
We hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut.
Onze gasten waren ook vol lof over jullie.
Bedankt Katrien en Tom!

Datum van bezoek: augustus 2018

2 april 2018 beoordeeld

Wij mochten afgelopen weekend op een trouwfeest proeven van de gastvrijheid en culinaire kunsten van feestzaal "Rubenshof".
In een vermeldenswaardige, goed verzorgde, setting kregen we een kwalitatief hoogstaand menu voorgeschoteld, bestaande uit een koude gang als voorgerecht en een warme hoofdgang. Ook het dessertmenu was uitgebreid en kwalitatief hoogstaand.
Kortom : lekker en goed eten!
De huisDJ Knuts Dirk verdient óók een vermelding. Zelden heb ik zo een goede draaiset gehoord op een feest. Super!

Datum van bezoek: maart 2018
3 maart 2018 beoordeeld

Voor de vijfde keer op rij dat we er gaan, het is een geslaagd feest.
Service, keuken én omkadering zijn uiterst verzorgd.

Datum van bezoek: november 2017
22 januari 2018 beoordeeld

ik ben er geweest uitgenodigd op een bruiloft en het was perfect, goed eten. het was een mooi feest, aan te raken

Datum van bezoek: augustus 2017
18 maart 2017 beoordeeld

Prachtige zaal met zeer goed en vriendelijk personeel. Er is tevens een zeer goede keuken met lekker eten

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Rubenshof bekeken, bekeken ook

Alken, Limburg Province

In Rubenshof geweest? Deel je ervaringen!