“Feestzaal bij uitstek”
Beoordeling van Rubenshof

Rubenshof
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Alken
3 maart 2018 beoordeeld

Voor de vijfde keer op rij dat we er gaan, het is een geslaagd feest.
Service, keuken én omkadering zijn uiterst verzorgd.

Datum van bezoek: november 2017

22 januari 2018 beoordeeld

ik ben er geweest uitgenodigd op een bruiloft en het was perfect, goed eten. het was een mooi feest, aan te raken

Datum van bezoek: augustus 2017
18 maart 2017 beoordeeld

Prachtige zaal met zeer goed en vriendelijk personeel. Er is tevens een zeer goede keuken met lekker eten

Datum van bezoek: november 2016
5 oktober 2016 beoordeeld

Lekker warm en koud buffet geserveerd op huwelijksfeest, vooraf gegaan door hapjes en gevolgd door een dessertenbuffet. Goede en vlotte bediening!

Datum van bezoek: augustus 2016
11 augustus 2015 beoordeeld

Hele mooie zaak, lekker eten, ideaal voor feesten. Mooie tuin, waar je ook kan vertoeven op een warme dag. Wij waren er voor een bruiloft, het was een schitterend feest.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Rubenshof bekeken, bekeken ook

Alken, Limburg Province

In Rubenshof geweest? Deel je ervaringen!