“Goed eten”
Beoordeling van Botan

Botan
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Alken
14 september 2021 beoordeeld

Heel goed eten en ziet er goed en kwaliteit vol uit en heel vriendelijk tegen hun klanten en gezelig

Datum van bezoek: september 2021

30 augustus 2020 beoordeeld

Bij het binnenkomen werd er gevraagd of we in de veranda wilden plaatsnemen,
er werd wel niet bijgezegd dat het er binnenregent.
Het eten is niet bepaald top, slappe frieten, dit lag waarschijnlijk aan de vochtigheid in de veranda,slaatjes gedrenkt in vinegrette.
En het afrekenen kan alleen met payconiq, een betaalmethode die toch niet iedereen gebruikt, of cash, wat in coronatijden IEDEREEN wil vermijden.

Datum van bezoek: augustus 2020
22 augustus 2020 beoordeeld

Je kan hier lekker eten voor een normale prijs. Mosselen kosten 18 EUR op maandag, en zijn zeer smakelijk. De frisdranken zijn wel een tikkeltje duurder dan gemiddeld, maar de biertjes zijn dan weer goedkoper.

Datum van bezoek: augustus 2020
26 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote keuze op de kaart. Het eten zelf is niet heel speciaal. De bediening laat wel wat steken vallen, bijvoorbeeld het volgende gerecht op tafel komen zetten als het bord van het vorige gerecht er nog staat. Toen we de volgende gang kregen, viel zomaar iets van het bord op mij. Bediening had het niet gezien...

Datum van bezoek: januari 2020
10 november 2019 beoordeeld

als regelmatige klant ging ik na telefonische bestelling mijn broodjes afhalen.tot mijn verbijstering vroeg men mij een paar dagen geleden plots 7 € voor één broodje ipv de gebruikelijke 4,70 €. dan had ik nog geluk dat ik het niet ter plaatse opat,anders was het 8 € geweest.dit is zo maar een onaangekondigde opslag van respectievelijk 49 % en 70% voor net hetzelfde broodje.Dit vind ik echt niet kunnen want dit zijn prijzen die men kan verwachten in een Europese grootstad maar zeker niet in Alken.ik heb gezegd dat ze me nooit nog zullen zien.ik ga zeker geen reclame meer maken voor deze zaak.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Botan bekeken, bekeken ook

Alken, Limburg Province

In Botan geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.