“veel te duur”
Beoordeling van Botan

Botan
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Alken
10 november 2019 beoordeeld

als regelmatige klant ging ik na telefonische bestelling mijn broodjes afhalen.tot mijn verbijstering vroeg men mij een paar dagen geleden plots 7 € voor één broodje ipv de gebruikelijke 4,70 €. dan had ik nog geluk dat ik het niet ter plaatse opat,anders was het 8 € geweest.dit is zo maar een onaangekondigde opslag van respectievelijk 49 % en 70% voor net hetzelfde broodje.Dit vind ik echt niet kunnen want dit zijn prijzen die men kan verwachten in een Europese grootstad maar zeker niet in Alken.ik heb gezegd dat ze me nooit nog zullen zien.ik ga zeker geen reclame meer maken voor deze zaak.

Datum van bezoek: november 2019

22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine pizza was echt klein en heb er zeker al veel beter gegeten. Bediening snel en vriendelijk. Mooi terras om te zitten

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juni 2019 beoordeeld

Tegen sluitingstijd hier gaan eten, mosselen natuur en een slaatje met zalm. Zeer attente en vriendelijke bediening en heel goed en verzorgd eten. De mosselen waren heel lekker en goed gekruid. Een echte anarader !

Datum van bezoek: juni 2019
30 mei 2019 beoordeeld

We dachten vanavond te gaan dineren in BOTAN gezien het modern buitenaspect van deze zaak. We arriveerden om 18.00 u in een voor 60% bezette zaak. Na anderhalfuur waren we steeds aan het wachten op ons maaltijd. Geen enkele blik van de bediening in onze richting. Toen de tafel achter ons, welke na ons was bezet, hun eten voorgezet kregen sprak ik de kelner aan doch zijn reactie was dat we geduld moesten hebben omdat het "druk" was. We zijn dan ook onmiddellijk vertrokken zonder te eten en komen dus ook nooit meer terug : AMATEURS!

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten van met z'n tweeën een portie warme hapjes te nemen.Voor 10 euro verwacht je dan ook meer dan 10 Kleine overgefrituurde hapjes.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Botan bekeken, bekeken ook

Alken, Limburg Province

In Botan geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.