“Lekker en vlot”
Beoordeling van Botan

Botan
Geclassificeerd als nr. 7 van 15 Restaurants in Alken
30 juni 2019 beoordeeld

Tegen sluitingstijd hier gaan eten, mosselen natuur en een slaatje met zalm. Zeer attente en vriendelijke bediening en heel goed en verzorgd eten. De mosselen waren heel lekker en goed gekruid. Een echte anarader !

Datum van bezoek: juni 2019

30 mei 2019 beoordeeld

We dachten vanavond te gaan dineren in BOTAN gezien het modern buitenaspect van deze zaak. We arriveerden om 18.00 u in een voor 60% bezette zaak. Na anderhalfuur waren we steeds aan het wachten op ons maaltijd. Geen enkele blik van de bediening in onze richting. Toen de tafel achter ons, welke na ons was bezet, hun eten voorgezet kregen sprak ik de kelner aan doch zijn reactie was dat we geduld moesten hebben omdat het "druk" was. We zijn dan ook onmiddellijk vertrokken zonder te eten en komen dus ook nooit meer terug : AMATEURS!

Datum van bezoek: mei 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten van met z'n tweeën een portie warme hapjes te nemen.Voor 10 euro verwacht je dan ook meer dan 10 Kleine overgefrituurde hapjes.

Datum van bezoek: mei 2019
14 februari 2019 beoordeeld

Gisteren woensdagavond gaan eten. Partner nam steak en deze was goed.
Ik nam mosselen=regelrechte tegenvaller. Mosselen waren droog en sommige dradig en gingen niet uit de schelp. Zeer fel gekruid. Conclusie: mosselen aankoop van lage kwaliteit en niet vers. Voor 22 Euro verwacht je veel beter.
Bediening was abominabel. Enkel 2 kelners in de zaak gezien. Een tafel van 18 personen werden bediend. Deze 18 personen en wij 2 waren uiteindelijk de enige gasten in de zaak. Wij hadden gedaan met eten en men liet ons zitten en begon met afruimen van de tafels van gasten die het restaurant reeds verlaten hadden. Na 30 minuten opgestaan betaald en de zaak verlaten zonder dessert of koffie. S.A.B.E.N.A.

Datum van bezoek: februari 2019
1 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Strak interieur, niet erg gezellig. Veel deuren waar ofwel wind of wc geur naar binnen waait.
De verwarming stond wat hoog.
De opname van aperitief, voorgerecht en hoofdgerecht gebeurt met een smart device, maar de dienster kon er precies niet mee weg. Een tafel van 8 personen opnemen in een overigens lege zaak mag toch niet met een gestresste houding of reacties gebeuren. Op een vraag voor kleine aanpassing van garnituur of cuisson of aperitief werd onprofessioneel onbeleefd gereageerd. Een klant moet je niet van wederwoord bedienen in het bijzijn van zijn tafelgenoten.
Het eten was anderzijds dan weer in orde, wat men van een gemiddelde brasserie kan verwachten.
Lekkere gratis soep verliest wel zijn charmes als je deze moet nuttigen met een ordinaire plastiek lepel.
Het meest storend was dan wel de foutieve rekening. Een detail van 7 € voor consumpties van een ice tea en drie porties mayonaise En een biertje van een andere tafel zou je toch wel met iets meer schaamtegevoel mogen corrigeren. Maar het werd uiteindelijk toch rechtgezet.
Eindconclusie: Ik raad deze zaak noch aan noch af.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Botan bekeken, bekeken ook

Alken, Limburg Province

In Botan geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.