Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Onlangs zijn wij 1 nacht blijven overnachten in deze b&b en er werd ons een kamer voor 2 personen beloofd + een inloop met een kamer apart. Waneer wij toekwamen werd mij een kamer apart toegewezen op de benedenverdieping en de 2 andere personen kregen een andere kamer helemaal boven ... niet zoals afgesproken. Het onthaal was fijn de omgeving ook. Het ontbijt was niet wat we er van hadden verwacht, wij hadden deze b&b al eens gezien in het programma MET 4 IN BED en daar was het ontbijt met alles op en aan ( pannenkoeken , wit brood , pistolets , etc... ) maar helaas was dat bij ons niet het geval ... ( hard brood , geen wit brood , geen pannenkoeken... ). Ik heb de persoonlijke mening dat deze b&b een verkeerde uitstraling heeft overgebracht op tv want bij ons was alles totaal anders en niet zoals het op televisie in beeld werd gebracht. De prijs voor mijn klein kamertje was VEEL te hoog en tenslotte die van de aparte 2 persoons kamer ook.
Wij keren niet meer terug...

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

De gastheer onthaalde ons heel vriendelijk en gedienstig! De B&B ligt in een rustige, bosrijke omgeving. De kamer was eenvoudig maar comfortabel ingericht! Een troef: bij mooi weer kan je op het terras van je kamer genieten van de verzorgde tuin. Een gevarieerd ontbijt met verschillende soorten vlees,kaas en broodjes. Is eenvoudig en zeer smaakvol. De fruitsalade, het spiegeleitje, youghurt en fruitsap worden vers bereid. Op aanvraag kan je ‘s avonds het avondmaal gebruiken. Wij kozen voor de verse bio-lasagne! Mmmmmm

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 juni 2018

Slechts 1 nachtje verbleven, maar was leuke ervaring;Walter verwelkomt je als familie en zorgt dat je je onmiddellijk thuisvoelt ! Aangename frisse dakkamer ondanks het warme weer. Na een heerlijke rustige nacht is het zalig wakker worden van het gefluit van de vogeltjes.... en dan aanschuiven aan het uitgebreide ontbijt met eitjes a la minute!!
Nog eens bedankt Walter voor het naleveren van het vergeten cadeautje! Je bent de beste!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Omdat ik vaak op zakenreis ben en dan probeer te overnachten wanneer de files mij teveel worden, neem ik af en toe een b&b in plaats van een hotel. Dit is iets persoonlijker en vaak heb je een mooiere kamer met een zithoek erbij. Zo dacht ik ook wanneer ik bij zinnen en minnen een kamer reserveerde. Op de website had ik gezien dat ze een kamer hadden waar een zithoek was met een sofa en een open haard. Toen ik de eigenaar belde heb ik ook aangedrongen om deze kamer te hebben nl de Ernest Claes kamer. Dit werd mij ook bevestigd in een mail. De dag dat ik er zou verblijven kreeg ik een bericht dat die kamer niet vrij was omdat de huidige gasten nog een extra nacht bleven maar dat hij mij zijn prachtigste kamer had gereserveerd, nl de Willem Elsschotkamer. Ik keek op de website en zag dat dit een gewone slaapkamer was met een kleine sofa en niet eens een tafel of stoel om eventueel nog te werken op mijn laptop. Toen ik de kamer wilde annuleren dreigde de eigenaar de kamer voor de helft aan te rekenen. Om discussie te vermijden ben ik toch geweest. De ontgoocheling was groot. De badkamer was wel groot maar het was er echt koud. Ik belde de eigenaar om dit te melden en hij zei dat de vloerverwarming aan stond. Daar merkte ik niets van! De slaapkamer zelf had de breedte van een 2pers bed met twee nachtkastjes en naast een kleine sofa was er niets aanwezig, geen tafel en stoel om eventueel iets op te eten of nog te werken op de laptop. Die avond heb ik gedacht, was ik maar naar een hotel gegaan. Ik zou deze plaats zeker niet aanraden! Ik voelde mij bedrogen want ik kreeg niet wat ik gereserveerd had! Bovendien had ik moeilijk bereik met mijn gsm. Gelukkig was er wifi aanwezig en kon ik via WhatsApp mijn echtgenoot bellen.En zoals hieronder al beschreven, gelukkig had ik oordopjes bij want je hoort jouw buren. Geen verontschuldiging en een koele ontvangst. Jammer, een gemiste kans voor hem, want ik had hier vaak kunnen verblijven.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 september 2017

Hartelijke ontvangst van de gastheer. Uitleg over de werking en de kamer.
Mogelijkheid om paard te rijden, op aanvraag.
Uitgebreide wandelingen mogelijk, dit ligt midden in de natuur.
Rust, rust en nog een rust.
Aanrader om hier te vertoeven en weg van alle drukte.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken