Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 22 augustus 2023 via mobiele applicatie

Genoten van de heerlijke ontvangst van Dana. Een top lokatie om met een groep van 10 tot 20 personen te vergaderen onder de hippe en open tent. S middags verwent geworden met een heerlijke Poké Bowl van Dana.
Vanuit de B&B zijn er fijne wandelingen die ja kan maken en die Dana had voorbereid.
Warm aanbevolen!!

Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Hier keren we alvast terug want er is nergens iets op aan te merken.
Warm en vriendelijk onthaal door de gastvrouw Dana.
Alles is smaakvol ingericht. Heel lekker en uitgebreid ontbijt, ook alles vers met lokale streekgerechten.
Mooi een nette ingerichte kamer en ideaal gelegen om vanuit de B&B te vertrekken voor fiets en wandeltochten.
Proficiat Dana en Theo en doe zo verder!!!

Kamertip: De kamer op het gelijkvloers heeft een terrasje
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 16 december 2020

afgegaan op de goede referenties sloeg het voor ons zeer tegen. Snelle afhandeling van het onthaal. redelijk kort in uitleg en ook weinig interessant in de buurt. alles was ok maar ook niet meer dan dat, helaas.

Kamertip: 's nachts veel lawaai van de airco
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 juli 2020 via mobiele applicatie

We verbleven hier toen we een feestje hadden bij vrienden in de buurt.
Prachtige B&B die stijlvol is ingericht. Alles is aanwezig om het verblijf aangenaam te maken. Zeer sympathieke gastvrouw die je direct een thuisgevoel geeft. Ontbijt was top met lokale verse producten en veel eigen werk. Mooie praktische kamers met prima bedden.
Locatie is erg rustig.
We keren graag terug !

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Wat hebben wij, 2 stellen, ontzettend genoten van ons verblijf. Een warm onthaal :-)
De schone kamers zijn mooi en stijlvol ingericht en de bedden zijn zeer comfortabel. We hebben prima geslapen en genoten van de aangename omgeving. Het ontbijt is voortreffelijk en wordt rekening goed gehouden met dieetwensen. De ‘vitamine liefde’ in het ontbijt is absoluut te proeven. Dit verblijf voelt vertrouwd. We komen hier zeker nog eens terug. Dank voor alle goede zorgen!

Liefs uit Nederland,
Sven & Priscilla
Mark & Jildou

Datum van verblijf: april 2019
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2019

Hallo jullie vier 😁.
Dankjewel voor deze mooie review, doet ons deugd 🤣.
Bedankt voor jullie aangenaam gezelschap en héél graag tot de volgende!! Zalige groeten van ons, Dana en Theo 😘