Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Ik had in deze B&B een ontbijt geboekt om de verjaardag van mijn vriend te vieren. Het was niet enkel een verrassing voor hem, zo geweldig was het! Als je denkt dat je het lekkerste gehad hebt, dan tovert Dana nog een extraatje op tafel. Je wordt er met veel warmte ontvangen en daarna kan je op een heel fijne manier tot rust komen en genieten op deze fantastische locatie. Echt top!

Datum van verblijf: maart 2019
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Bedankt Pascalle voor deze mooie woorden! Bedankt voor jullie aangenaam bezoekje en héél graag tot bij een volgende... Dankjewel, zalige groeten van de ZIL :-)

Beoordeeld op 8 februari 2019

Ik had de eer om reeds 2 maal te logeren in B&B de Zil bij de charmante Dana. Hier is het zalig vertoeven; Dana maakt het haar gasten op een zeer persoonlijke en liefdevolle manier naar de zin. Ik genoot van een meer dan verwennend en gezond ontbijt. Dana houdt rekening met eventueel speciale wensen. Mijn naam op het bord aan de ingang zorgde ervoor dat ik mij instant hartelijk welkom voelde, ik voelde dat het goed zat. De omgeving biedt veel rust-en wandelmogelijkheden. Dit adres is als een soort 'thuiskomen', blij dat ik er af en toe eens kan en mag neerstrijken en me laten verwennen. Een echte aanrader!!

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2019

Wow...super bedankt voor deze mooie review! En dit alles is met liefde en plezier gedaan... Hopelijk mag ik je nog eens verwelkomen in B&B de ZIL ... Véle Blaubergse groetjes! x

Beoordeeld op 8 oktober 2018

Als je op zoek bent naar rust , klasse , vriendelijkheid, een super ontbijt ….dan moet je hier zijn !!
Hartelijk dank !!

Smaakvolle kamers en een omgeving om U tegen te zeggen .
We komen zeker nog eens terug .

Datum van verblijf: oktober 2018
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2018

Hoi Karine, zo mooi omschreven! Superleuk dat jullie je zo goed geamuseerd hebben en ons 'werk' weten te appreciëren! Bedankt voor de mooie woorden. Zalige groetjes van de ZIL, Dana & Theo.

Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Heel onverwachts hebben we twee nachtjes bij Dana gelogeerd en het was zalig! Ik ben normaal gezien geen fan van infrarood sauna maar op deze manier, mooi geïntegreerd in de kamer, kon het me zeker bekoren. Het ontbijt was super lekker. Twee keer totaal verschillend met heerlijke extraatjes zoals smoothies, havermout,... een eitje naar keuze en verse pistolets.
En dan was er nog het bed, daar droom ik nog van! Om dan wakker te worden in een prachtige omgeving.
Zonder twijfel, wij gaan nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2018
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Wat een lieve woorden...Dit doet heel veel deugd! Dank jullie wel en onze bedjes staan steeds ter uwer beschikking :-).
Zalige groet de ZIL - Dana

Beoordeeld op 25 augustus 2018

We gaan regelmatig uit ontbijten, en het ontbijt van de Zil is ongetwijfeld het beste hier in de omstreken!
Superlekker, heel gevarieerd met eitjes, smoothies, salades... alles vers incl. verse pistolets (en niet de typische afbakbroodjes), koffie à volonté...
Topbediening: Dana is een sympathieke gastvrouw waardoor je je onmiddellijk op je gemak voelt.
En, tot slot, een prachtige locatie: een gezellige B&B midden in de natuur. Ik kom sowieso nog terug! ;-)

Datum van verblijf: augustus 2018
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Word ik helemaal gelukkig van! Bedankt Hanne!
Tot snel!
Dana