TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Heel onverwachts hebben we twee nachtjes bij Dana gelogeerd en het was zalig! Ik ben normaal gezien geen fan van infrarood sauna maar op deze manier, mooi geïntegreerd in de kamer, kon het me zeker bekoren. Het ontbijt was super lekker. Twee keer totaal verschillend met heerlijke extraatjes zoals smoothies, havermout,... een eitje naar keuze en verse pistolets.
En dan was er nog het bed, daar droom ik nog van! Om dan wakker te worden in een prachtige omgeving.
Zonder twijfel, wij gaan nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2018
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Wat een lieve woorden...Dit doet heel veel deugd! Dank jullie wel en onze bedjes staan steeds ter uwer beschikking :-).
Zalige groet de ZIL - Dana

Beoordeeld op 25 augustus 2018

We gaan regelmatig uit ontbijten, en het ontbijt van de Zil is ongetwijfeld het beste hier in de omstreken!
Superlekker, heel gevarieerd met eitjes, smoothies, salades... alles vers incl. verse pistolets (en niet de typische afbakbroodjes), koffie à volonté...
Topbediening: Dana is een sympathieke gastvrouw waardoor je je onmiddellijk op je gemak voelt.
En, tot slot, een prachtige locatie: een gezellige B&B midden in de natuur. Ik kom sowieso nog terug! ;-)

Datum van verblijf: augustus 2018
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2018

Word ik helemaal gelukkig van! Bedankt Hanne!
Tot snel!
Dana

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk top adresje met gastvrouw Dana en man Theo ,
Na een zalige verwelkoming leuke supernette kamer om heerlijk in weg te dromen .
Een klasseontbijt met bediening zaaalig Eitje van eigen kippetjes .
Massa fietsroutes en wandelingen
Hier wil je nooit meer weg en kom je zeker terug.
Een 10/10 !

Datum van verblijf: mei 2018
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Wat een hartverwarmende feedback. Bedankt en tot snel!

Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Super vriendelijk ontvangen. Prachtige ligging en omgeving. Alles was tip top in orde en geregeld. Dankjewel Dana en Theo voor een zorgeloos verblijf, afgesloten met een heerlijk ontbijt. We hebben echt genoten

Datum van verblijf: april 2018

Het doet ons veel plezier dat jullie een fijn verblijf hadden. Bedankt voor de mooie complimenten.

Beoordeeld op 3 augustus 2017

We hebben echt genoten van onze trip naar De Zil. Mooie kamers, met veel aandacht voor details. Dana is een op en top gastvrouw. Het ontbijt is er heerlijk. We komen zeker een keertje terug met onze fiets.

Datum van verblijf: juli 2017
Dana V, Eigenaar van de ZIL, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Bedankt voor deze mooie review! En héél graag tot gauw! Zalig groet van Dana - B&B de ZIL