“Lekker eten”
Beoordeling van Joseph Grill

Joseph Grill
Geclassificeerd als nr. 3 van 34 Restaurants in Bree
4 mei 2022 beoordeeld

Wij komen hier vaker en steeds opnieuw kan je hier een goed stuk vlees eten! Al moet ik toegeven dat ons laatste bezoek toch wel een beetje is tegen gevallen en dat ben ik niet gewend van deze zaak.

Datum van bezoek: maart 2022

7 september 2021 beoordeeld

Heerlijk met Jelle bij Joseph grillroom gegeten. En gezellig gekletst over de goede oude tijd van Joseph in Blerick. Wat een kwaliteit en smaak. Dit was zeker een rit waard naar Bree in België. Joseph bedankt voor het lekkere eten en de gastvrijheid en tot gauw.

Datum van bezoek: september 2021
11 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weekend in Bree deze toffe resto gevonden. Dikke vette aanrader en heel vriendelijke mensen. Hey Joseph, foto zoalq beloofd he makker. Ciao ciao, Danny en Greet en friends

Datum van bezoek: september 2020
28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig restaurantje met vriendelijke bediening. Ze hebben een kleine saladebar waar je zo veel als je wilt naartoe kan. De kip en maïskolven vind ik heerlijk

Datum van bezoek: maart 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je 1x Joseph hebt gehad dan ga je ongetwijfeld nog vaak omdat alles superlekker gemarineerd/gegrild is. Meestal neem ik de spareribs zoet, de beste die ik al gegeten heb!! Maar ook de gegrilde gambas, mixgrill en de argentijnse steak al genomen en deze zijn ook superlekker. Ik durf hier zelfs rijst boven frietjes te verkiezen bij het gerecht omdat deze lekker gekruid zijn en er een sausje over zit.

Ik beveel dit restaurant echt heel erg aan als je van gegrild eten houdt!!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Joseph Grill bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province
Bree, Limburg Province

In Joseph Grill geweest? Deel je ervaringen!