“Superlekker!!”
Beoordeling van Joseph Grill

Joseph Grill
Geclassificeerd als nr. 3 van 31 Restaurants in Bree
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je 1x Joseph hebt gehad dan ga je ongetwijfeld nog vaak omdat alles superlekker gemarineerd/gegrild is. Meestal neem ik de spareribs zoet, de beste die ik al gegeten heb!! Maar ook de gegrilde gambas, mixgrill en de argentijnse steak al genomen en deze zijn ook superlekker. Ik durf hier zelfs rijst boven frietjes te verkiezen bij het gerecht omdat deze lekker gekruid zijn en er een sausje over zit.

Ik beveel dit restaurant echt heel erg aan als je van gegrild eten houdt!!

Datum van bezoek: augustus 2019

5 augustus 2019 beoordeeld

Voor overheerlijke gril-gerechten moet je hier zijn! Wat een een (h)eerlijke keuken en wat een fijne man die Joseph! Ik kom hier zeker weer.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juni 2019 beoordeeld

heyy joseph ik kom hier 3a4 keer per jaar en ik neem altijd rib xxl zoet het is gewoon overheerlijk

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi interieur .
Heerlijk gegeten .
de bediening was uitstekend.
Lekkere wijnen.
Een echte aanrader .

3 april 2019 beoordeeld

Wij kozen het all-in menu van de spare ribs en drank twv 40€. Bij de bestelling vroegen we om een desperados en een fles wijn. Dit was niet mogelijk, enkel locaal bier en glazen wijn (waarom glazen???). Al snel werd duidelijk waarom, eens eten en drank doorgegeven kwam het eerste drankje er pas na een kwartiertje later aan. Toen we na een half uurtje een tweede drankje wilde bestellen ontweek de vrouw in de zaak ons. Duidelijk om tijd te winnen zodat we zo weinig mogelijk konden drinken. Na veel aandringen, roepen en wuiven kwam ze dan toch bij ons. Opnieuw vroegen we een glas wijn, deze keer kwam er een andere fles aan te pas. Zeer zoete wijn dit maal, en ineens zette ze de fles wel op tafel. Deze wijn was echt niet te drinken, duidelijk dat we hier maar wat rest kregen van enkele maanden/jaren geleden. Toen we terug om de eerste wijn vroegen zei de vrouw eerst dat die wijn er niet meer was. Even later kwam ze toch terug met de wijn die we eerst hadden gekregen. Zo ging het er eigenlijk de hele avond aan toe. Om dan tot slot nog eens de all-in een half uur eerder af te sluiten kregen we het helemaal.
Hier zien ze ons niet meer terug, als afspraken die duidelijk in het menu staan niet worden nageleefd moet het voor mij niet.
Dus aanrader? Absoluut niet !!!

Reizigers die Joseph Grill bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province

Bree, Limburg Province

In Joseph Grill geweest? Deel je ervaringen!