TripAdvisor

Beoordeling van Oma's Ijs

Oma's Ijs
Geclassificeerd als nr. 4 van 31 Restaurants in Bree
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij oma’s ijs gestopt en twee bolletjes ijs genomen. Chocotoff ijs en appeltaart ijs. Nou dat was genieten. Gaan morgen weer terug. In Nederland mogen we negerzoenen niet meer zeggen. Hier noemen ze het negerinnentettekersijs, dat gaan we morgen proberen.

Datum van bezoek: augustus 2019

2 juli 2019 beoordeeld

heel proper en beleefd een aanrader,lekker ijs , een bezoekje waard
veel soorten ijs ,
prachtige bediening

4 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze, ziet er goed uit op het eerste zicht en qua smaak niet slecht, maar 4€ voor 3 kleine bollen ijs is echt met de haren getrokken. 1x en nooit meer!

Datum van bezoek: juni 2019
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten in een vakantie park vlakbij, en we reden voorbij dit heerlijke plekje. Zeer ruime keuze aan ijs in verschillende smaken. Heerlijk buiten gezeten en onze dochter kon lekker spelen .

Vooral de Malteser en de snicker smaak waren OVERHEERLIJK!

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Minstens 20 soorten ijs met veel afwisseling. Ambachtelijk gemaakt en af en toe een speciale smaak. Mijn favoriet is de originele, ambachtelijke vanille ijs met aardbeien.

Reizigers die Oma's Ijs bekeken, bekeken ook

Wijshagen, Meeuwen-Gruitrode

Bree, Limburg Province

In Oma's Ijs geweest? Deel je ervaringen!