“The best!”

De Croon
Geclassificeerd als nr. 10 van 31 Restaurants in Bree
Keukens: Belgisch
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom hier niet elke week, niet elke maand maar als ik hier ben is het top! Men wordt verwend. Doe zo verder!

Datum van bezoek: juli 2018

20 april 2018 beoordeeld

doet erg toeristisch aan, eten op de stoep of binnen, bediening had het erg druk, was vriendelijk, bestelling zalm met asperges werd toch op tijd geleverd en smaakte goed, de prijzen lagen normaler dan de buur

Datum van bezoek: april 2018
5 maart 2018 beoordeeld

Kleine hapjes zoals wandeling door de kaart,Ook lekkere gerechten.mooi geserveerd.
Hebben ook een zaaltje te huur voor ongeveer 40 personen 10€ voor de huur men kan er alleen drinken of eten verschillende mogelijk heden. vergaderen

Datum van bezoek: maart 2018
20 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke bediening, eten was lekker, en het bord voldoende gevuld. Onze 3jarige zoon had maar 3slokjes van zijn choco gedronken, en we hebben zonder probleem het flesje mee naar huis mogen nemen

Datum van bezoek: januari 2018
9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitsmijter besteld met boerenbond, het brood was keihard, veel te weinig eten op het bord en echt niet lekker

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die De Croon bekeken, bekeken ook

Bree, Limburg Province

In De Croon geweest? Deel je ervaringen!