Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf hier gehad. We hadden een leuke kamer, mooi en helemaal top met alles voorhanden. Misschien was een kast makkelijker om alles in te leggen. Maar er was wel een hangsysteem met kledinghangers en 2 zetels. Tafeltje en stoel. Koffie , water en thee ter beschikking met waterkokertje. Grote TV met ruime zenderkeuze.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 15 april 2017 via mobiele applicatie

Wat een slechte service. Ruim op tijd geboekt maar 2 weken op voorhand via een mail te horen krijgen dat ze overboekt zijn en onze boeking geannuleerd is. Na gevraagd te hebben om opheldering niets meer gehoord. In de vakantieperiode geen vergelijkbare accommodatie meer te vinden.
Bijzonder ook dat via booking.com nog een reservering gemaakt is de dag voor onze annulering.
Ik zal deze accommodatie dan ook aan niemand aanraden, gemiste kans voor ze dus.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 oktober 2016

Statige oprijlaan, prachtige tuin die er uit ziet alsof hij al decennia bestaat en een grote, met smaak gerenoveerde hoeve. De B&B straalt een en al rust uit. De gastvrouw, een jonge dame, is bijzonder gastvriendelijk, maar nooit opdringerig. Op de eerste verdieping bevinden zich 4 kamers, de vide kijkt uit op het majestueuze zwembad en luxueuze relaxruimte. Heerlijk zitten is het in deze grote, lichtrijke vide. De kamers geven een luxueus gevoel, hier was iemand aan het werk met fijne smaak. Modern, zonder de karakteristieken van de hoeve te verwaarlozen. Het ontbijt wordt genomen in een veranda met rondom rond zicht op de tuin. De keuken is volledig in lijn met de rest van de renovatie. Het ontbijt bevat alles en meer dan wat je nodig hebt voor een stevige wandeling in het nabije natuurpark. Als ik 1 minpuntje moet geven: er was geen shampoo of douchegel op de kamer. Het was relatief fris op de kamer , maar we gingen dan ook in oktober. Maar 100% weten een absolute aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier de gouden bruiloft van mijn schoonouders gevierd en zijn dan ook blijven slapen. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ik kan niks negatief zeggen. D kamers zijn mooi en proper. Zeer vriendelijke ontvangst. Ook het zaalpersoneel was super!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 maart 2016 via mobiele applicatie

Zeer smaakvol ingerichte kamers. De vriendelijke ontvangst, en hulp bij het zoeken en boeken van leuk restaurant is fijn. De heerlijke bedden zijn mooi opgemaakt en ik verheug me nu al op het lekkere ontbijt. Prachtige tuin en heerlijke zitjes, en niet te vergeten het mooie zwembad!

Datum van verblijf: maart 2016