“Lekker eten combineren met een fijne wandeling”
Beoordeling van Pollismolen

Pollismolen
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Dessert in Bree
Keukens: Belgisch
4 september 2019 beoordeeld

De Pollismolen is prachtig gelegen en er vertrekken verschillende uitgestippelde wandelingen. Het eten is prima in orde, de bediening ook.

Datum van bezoek: mei 2019

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader voor een familiefeestje erg vriendelijk personeel. Het eten was tot in de puntjes verzorgd. Heel mooie en rustige omgeving.
Hier komen we zeker graag terug!

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan regelmatig eten in pollismolen en het is er altijd goed. Top chef die weet wat hij doet en werkt met lokale en verse ingrediënten can het seizoen. Asperges zijn top. Mooie omgeving. Ideaal om na wandeling lekker te eten en drinken. Aanrader !!!

Datum van bezoek: mei 2019
28 maart 2019 beoordeeld

Goed, zonder meer. Weinig vegetarische keuze. Goede bediening. Prijs - kwaliteit niet OK, volgens mij.

Datum van bezoek: december 2018
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met de ouders en de partners komen eten.Vriendelijke bediening, lekker eten, mooie locatie.Mijn keuze was de filet pur, bleu gebakken.Was heerlijk mals en toch warm, zeer smakelijk!! Een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Pollismolen bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province

In Pollismolen geweest? Deel je ervaringen!