TripAdvisor

Oud Bree
Geclassificeerd als nr. 11 van 31 Restaurants in Bree
Keukens: Belgisch
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten maar bediening was niet goed.Vergeten komen op te nemen, lang wachten tussen de gangen door en vooral we gingen naar huis met honger,nooit meegemaakt na een bezoek aan een restaurant. Zeer prijzig voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: april 2019

21 april 2019 beoordeeld

Heel gezellig restaurant,met zeer vriendelijke bediening!
Super lekker eten en zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: april 2019
22 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnen komen word gevraagd gereserveerd? Geen goede avond of niks, eenmaal binnen aan tafel vragen we een andere kaart, dan worden we afgesnauwd iedereen keek naar ons, ook het personeel wist niet wat er gebeurde, oud bree een schande voor het beroep nooit meer daarheen

Datum van bezoek: december 2018
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het warme weer in aug 2018 was het aangenaam vertoeven in de schaduw op het terras van dit restaurant.
Vlotte bediening maar wat onderbemand door een grote groep die binnen de halve zaak innam.
De kaart is niet heel uitgebreid maar biedt wel kwaliteit.
Wij genoten van een zakenlunch en komen zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld

De service was zeer goed ondanks er veel volk aanwezig was. Wachttijd 1u15 maar was het wachten waard. Verse producten top klaargemaakt. We waren met vier personen die allemaal verschillende gerechten bestelden.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Oud Bree bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province
Bree, Limburg Province

In Oud Bree geweest? Deel je ervaringen!