Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Een echte aanrader. Lieve onze fantastische gastvrouw een schat van een dame met gouden hart, alles voor haar gasten en haar paarden,keiharde werker, super goede bedden, fantastisch ontbijt. Hier kom je terug voor de rust. Zaaaaaalllliiig! Bedankt Lieve❤️. Marleen en Ingeborg

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 1 augustus 2016

Ach wat was het een fijn rustpunt tijdens ons driedaags bluesfestival in Peer. Mooie kamer, fijne bedden, heerlijke douche en liefdevol verzorgd ontbijt. Lieve, onze gastvrouw, doet haar naam eer aan. De B&B is op zo'n tien kilometer fietsafstand van Peer. Een mooi tochtje over landweggetjes, voor de heenweg fijn om rond te kijken, voor de terugweg (in het donker) lekker alle herrie (hoe mooi ook) uit je hoofd laten waaien. We hebben het heerlijk gehad. Volgend jaar weer!

Kamertip: Rustig, warm onthaal door zorgzame gastvrouw. Voor paardenliefhebbers helemaal het einde. Voor ons trouwens ook.
Datum van verblijf: juli 2016