“Super lekkere mosselen”
Beoordeling van Steakhouse 't Hasselt Bree

Steakhouse 't Hasselt Bree
Geclassificeerd als nr. 23 van 34 Restaurants in Bree
25 juni 2020 beoordeeld

Samen met mijn vriendin komen we hier vaker eten. Hun biefstukken op de grill zijn echt top top top! Deze keer voor de mosselen gegaan. Ook aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen met 4 personen een gezellig avondje uit dit was zonder thasselt gerekend.
Wij hebben om 19.30 besteld om 21u hebben we dan beslist om te vertrekken zonder te eten. Dit mits er nog 4 tafels voor ons aan het wachten waren. De druppel voor mij was dat ze het vlees in de micro begonnen op te warmen (dit is het nadeel van een open keuken ) Ook stond er nog 1 gerecht al 25 min onder de salamander (warm houd lampen )
Kortom de slechtste horeca ervaring die wij ooit gehad hebben. Ik raad dit dan ook aan niemand aan !!!
De hulpkok/garçon/drankopname heb ik geen slecht woord over te zeggen deze man probeerde alle fouten goed te maken.

Datum van bezoek: februari 2020
6 augustus 2019 beoordeeld

3 gangen menu gegeten:
Verse kippensoep
Friet mayonese met gegrilde entrecote op de Green
Dame blanche

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Steakhouse 't Hasselt Bree bekeken, bekeken ook

Bree, Limburg Province

In Steakhouse 't Hasselt Bree geweest? Deel je ervaringen!