“Lekker Thai’s”
Beoordeling van Coco Thai

Coco Thai
Geclassificeerd als nr. 5 van 31 Restaurants in Bree
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben we Thai’s gegeten in Bree!
Vriendelijke bediening en uitgebreide menukaart
De scampi’s en kip curry hadden we genomen!
Lekker en vers, goede smaken!
Niet erg pikant
Toppie

Datum van bezoek: juli 2019

18 juni 2019 beoordeeld

We hebben w heel lekkere gerechten gegeten en werden met een glimlach bediend. De wachttijd was ook niet te lang. We. komen zeker terug.

Datum van bezoek: juni 2019
12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Als voorgerecht mixed bord. De gepaneerde kip is echt aanrader. Hoofdgerechten waren allemaal heel lekker. Pad Thai met kip, mansama curry met runds en gebakken rijst met scampi . Aanrader. Wel niet zo goedkoop als in Thailand ;-)

Datum van bezoek: mei 2019
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en vriendelijke bediening. Keuken is echt lekker. De beoordeling van pikantheid is aangeduid op kaart en ook correct. porties ruim voldoende

Datum van bezoek: april 2019
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer een heerlijke, rustige avond met eerlijke, smaakvolle Thaise gerechten. Geen toeters en bellen.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Coco Thai bekeken, bekeken ook

Bocholt, Limburg Province

Bree, Limburg Province

In Coco Thai geweest? Deel je ervaringen!