“Gesloten al lang”
Beoordeling van Il Vesuvio

Il Vesuvio
Geclassificeerd als nr. 28 van 31 Restaurants in Bree
18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zoveelste poging na de beroemde peppi is dit weeral snel gedaan ..Was ook niks bijzonder . Na 1 x geweest zei ik dat gaat hier niet lang duren. En 3 maand erna was t toe.

Datum van bezoek: juni 2018

15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen om 19u00 binnen met 3 personen en kregen vriendelijk een tafel toegewezen. Eens aan de tafel kwam de ober naar ons toe. Zonder begroeting nam hij de bestelling af. We hadden een voorgerecht + hoofdgerecht besteld. Een uur later nog steeds geen eten te zien..
De ober kwam ons melden dat de pizza in de oven zat maar was vergeten dat we nog een voorgerecht hadden besteld terwijl enkel wij en nog 2 klanten aanwezig waren. Hierop meldde we dat dit niet meer nodig was. 20min later, nog geen pizza.. waarop we de ober vriendelijk aanspraken en vroegen of het bijna klaar was. Al puffend liep de ober terug de keuken in. Even later was de pizza dan daar met aangebrande pizzakorsten enz.. zeer teleurstellend. Ter compensatie hadden we wel 2 gratis witte wijntjes aangeboden gekregen, wat we dan nog wel konden appreciëren. Toen we dan uiteindelijk konden afrekenen zagen we op het kasticket dat het voorgerecht was aangerekend waarop we de bediening hier maar weer op moesten wijzen, zeer jammer. Anderhalfuur wachten vr bruschetta en pizza kan gewoonweg niet.

Datum van bezoek: oktober 2017
2 oktober 2017 beoordeeld

We waren met 5 personen. Na 15 min woud de ober de bestelling opnemen en was verbaasd dat we niet eens de menukaart gekregen hadden. Na weer een tijd wachten werd de bestelling opgenomen en na 45 min. in het geheel kreeg de eerste persoon zijn - heel lekker- bord. Dit was zo goed als op toen de volgende 2 personen (die een zelfde gerecht besteld hadden) hun eveneens lekker eten. De 2 anderen moesten op hun pizza wachten tot iedereen gedaan had met eten- zonder excuses of uitleg. Dit zou eigenlijk niet mogen gebeuren. Je gaat toch op restaurant ook voor de gezelligheid. En er is niets gezellig aan om de anderen te zien eten en je hebt nog niets voor je. Hopelijk is dit een eenmalig incident. We geven hen om willen van het lekkere eten en van de goede prijs/kwaliteitverhouding toch nog een kans. We hopen echt dat dit probleem verholpen wordt anders moeten we op zoek naar een ander restaurant.

Datum van bezoek: september 2017
7 september 2017 beoordeeld

Pizza was wel cava maar had hogere verwachtingen. Personeel moet zich nog inwerken maar dat komt zeker dik in orde. Andere gezinsleden hadden vis en vlees gerechten gekozen, deze waren koud en slecht gekruid. Ook zijn de porties zeer klein. Hopelijk zal dit wanneer ze langer open zijn veranderen!

Datum van bezoek: september 2017
24 augustus 2017 beoordeeld

aan onze tafel hebben we twee soorten pizza en liguine met scampi gegeten. Alles smaakte prima. Delimoncello achteraf was heel goed - ook stevig!
Bij de rekening kregen we nog een traktatie van het huis.
Wat ons betreft: graag tot een volgende keer.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Il Vesuvio bekeken, bekeken ook

Bree, Limburg Province

In Il Vesuvio geweest? Deel je ervaringen!