TripAdvisor

Voeg deze dan toe!
Het Eeuwigi Lempke
Geclassificeerd als nr. 14 van 31 Restaurants in Bree
30 juli 2017 beoordeeld

heerlijk etentje in dit restaurant ,van wild tot vis met een prima keuken echt om te lekkerbekken,en goede wijn

Datum van bezoek: september 2016

17 juni 2017 beoordeeld

Kindvriendelijk restaurant, mooie presentaties. We aten met 8 mensen, waaronder drie kinderen. Iedereen was erg tevreden! Lekkere amuses vooraf!!!

Datum van bezoek: april 2017
20 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kader gezellig rustig. Bediening goed en de geserveerde huiswijn ok. Het eten was gewoon goed en ruim voldoende. Prijs kwaliteit goed.

Datum van bezoek: april 2017
24 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met 6 volwassenen en 2 kinderen (<3jr). Gezellige ruimte om te zitten, zeer vriendelijke bediening. Toen we aankwamen was het nog rustig en verliep alles vlot. Zeer smakelijk hapje vooraf, zelfs voor mijn zoontje lag er een kipnugget op het bord! Hoofdgerechten waren zeer goed op smaak. Toen de zaal eenmaal vol zat liep de wachttijd jammer genoeg op. Misschien 1 persoon extra personeel had het verschil kunnen maken, nu bleven we lang met lege borden voor onze neus zitten en moesten we vrij lang wachten op ons drinken. Misschien nog een tip: plaatsje voorzien om een pamper te verversen, dit ontbrak terwijl er de ruimte wel zou zijn om dit te voorzien.

Datum van bezoek: januari 2017
22 januari 2017 beoordeeld

Heerlijk lams, heerlijk kalfs (met twee toppie gratin torentjes), lekker wijntje en tof hapje vooraf. Zeer eerlijke prijs.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Het Eeuwigi Lempke bekeken, bekeken ook

Bree, Limburg Province

In Het Eeuwigi Lempke geweest? Deel je ervaringen!