“eten en bediening is ok”
Beoordeling van Onder Den Toren

Onder Den Toren
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Dessel
6 september 2017 beoordeeld

lekker eten en drinken. Vriendelijke bediening. Flexibel in het eventueel aanpassen van gerechten. Terras met hoge glazen wanden om goed uit de wind te zitten :) .

Schrijf een beoordeling

12 juli 2017 beoordeeld

Ruime keuze aan voornamelijk klassieke gerechten aan een eerlijke prijs. Vriendelijk personeel, sobere inrichting, Prijs/kwaliteit is OK.

19 april 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten in deze gezellige zaak. Zeer vriendelijk personeel wel even moeten wachten maar de zaak zat goed vol met hongerige klanten. Als je met 13 personen aan het tafel zit is dat normaal, maar dan praten we wat bij. Het eten was verrukkelijk en we komen zeker nog eens terug.

11 april 2017 beoordeeld

lekker gegeten op een zaterdagavond. De bediening was zeer vlot door vriendelijk personeel. Het eten zelf was mooi gepresenteerd en smaakte heerlijk. Wel best reserveren, anders mogelijk geen plaats. Enig minpuntje is dat men contant moet betalen.

13 maart 2017 beoordeeld

Personeel is vriendelijk maar blijkbaar onderbemand. We zaten reeds 15 minuten aan tafel voordat men kwam vragen wat we wilden drinken. Het noteren van de bestelling ging goed maar pas na meer dan een half uur kwam men erachter dat 1 van onze bestelde gerechten niet meer beschikbaar was. Uiteindelijk hebben pas na anderhalf uur ons eten gekregen. En van enige tegemoetkoming was geen sprake. Daarentegen was het eten voortreffelijk en de sfeer binnen gezellig, niet te luidrcuhtig zodat je rustig met je tafelgenoten kan babbelen.

Reizigers die Onder Den Toren bekeken, bekeken ook

In Onder Den Toren geweest? Deel je ervaringen!