“bazin niet zo vriendelijk,,,, personeel zeker wel!”
Beoordeling van Taverne De Witte Haas

Taverne De Witte Haas
Geclassificeerd als nr. 5 van 6 Restaurants in Dessel
Beschrijving: Heerlijk genieten van een hapje en een drankje in het midden van de natuur.
4 weken geleden beoordeeld

eten lekker en een goede stop na een fietstocht.vond het eten zeer lekker, het personeel heel vriendelijk maar bazin niet, ook kindvriendelijk met wat kindertuigen en apart rookgedeelte

Schrijf een beoordeling

1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier via social deal , heel vriendelijk ontvangen en heel lekker gegeten . Prijs/kwaliteit meer dan in orde . Adresje om terug te komen .

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een donderdag er naast toe gereden om 17.30 uur. De website vermeld dat de keuken open is tot 20 uur. Het personeel aanwezig zag ons staan , maar liet ons gewoon voor de deur staan. Het werd helaas luchthappen. Gemiste kans.

26 november 2016 beoordeeld

Na een mooie wandeling zijn we mosselen met frietjes gaan eten in de Witte Haas. De bediening was zeer vriendelijk, en de mosselen overheerlijk. Zeker een aanrader. Wij gaan alvast terug.

27 augustus 2016 beoordeeld

Met het stralende weer aten we op het terras.Vlugge en vriendelijke bediening.sla van het huis was met dagverse groenten .De ribbekes waren heerlijk,het was een ruime portie.Het is voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Taverne De Witte Haas bekeken, bekeken ook

In Taverne De Witte Haas geweest? Deel je ervaringen!