“FIETSSTOP”
Beoordeling van Pannenkoekenboot

Pannenkoekenboot
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 Restaurants in Dessel
6 september 2017 beoordeeld

HEEL gezellige ligging met een mooi uitzicht over het water; heel lekkere pannekoeken en andere dingen,vlotte bedienning en vriendelijk

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens het fietsen van de daltontrail kwamen we hier voorbij. Aangezien het 12.30 uur was zijn we even gestopt.we hadden geluk want het was er reuze druk. Nog net een tafeltje vrij. Diverse personen na ons moesten wachten tot er weer wat vrij was.
De pannenkoeken waren heerlijk. Ruime keuze en goed gaar.
Bediening was ook erg vriendelijk.
Prijs kwaliteit een 8

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere pannenkoek gegeten op deze boot, met banaan en chocolade. Keuze uit meer dan 200 soorten pannenkoeken. Zeer vriendelijk en humorvol personeel. Dit was mijn 2 keer op deze boot en het zal niet de laatste zijn!

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie rustplaats tijdens het fietsen of een terrasje op het dek van de boot, het kan allemaal in combinatie van een mooi uitzicht...prima aanrader!

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden met 8 personen de Sas 4 toren beklommen, de pagadderwandeling gedaan en dat lekker afgesloten met een pannenkoek. De boot was volzet maar binnen de 10 minuutjes werden we geroepen dat er plaats was. Snelle service en de pannenkoeken waren lekker! Keuze uit 285 pannenkoeken :-)

Reizigers die Pannenkoekenboot bekeken, bekeken ook

In Pannenkoekenboot geweest? Deel je ervaringen!