Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Aanrader voor escape room fans en beginners

Beoordeeld op 20 juni 2021
99reginel
Breda, Nederland
via mobiele applicatie
Super escape room met special effects

Beoordeeld op 18 september 2020
Pepswag
Lees alle 42 beoordelingen

Beoordeeld op 20 juni 2021 via mobiele applicatie

De vormgeving van de verschillende rooms was van begin tot einde goed doordacht en mooi uitgevoerd. De eigenaren zijn zeer gepassioneerd en betrokken bij hun bezoekers

Datum van activiteit: juni 2021
Beoordeeld op 18 september 2020

Super escaperoom! De beste die ik al ik België heb gedaan. Met coole special effects die een echte meerwaarde zijn! Ook erg vriendelijke uitbater die ons ondanks onze foute reservatie toch het spel liet spelen! Enige tip mss: meer losse elementen en attributen die je niet nodig hebt erbij leggen ter misleiding ;)

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Vandaag Erzebeth gespeeld en wat was me dat! top kamer, konden niet beslissen of dit nu onze nummer 1 werd of niet... Net niet ontsnapt :( Maar dat was geen domper op de feestvreugde. Prachtig 'ge-themed' een echte aanrader. Gaan zeker terugkregen voor Le Prince. 10 Sterren als je het ons vraagt :)

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Super originele, uitdagende escape room! Duidelijk goed verzorgd en voorbereid, met verschillende onverwachte elementen. Aanrader

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 27 juli 2019

Na al 80 escapes gespeeld te hebben in België en buitenland kunnen we deze enkel de maximum score geven! Ons verwachtingen lagen hoog gezien de positieve reviews en deze werden meer dan ingelost! Zowel qua kwantiteit (er is heel veel te doen en heel veel verrassingen in de escape) als kwaliteit (sfeer, afwerking, geluidseffectjes,...) Deze 3 vrienden hebben dit helemaal zelf gebouwd na 250 escapes gespeeld te hebben en zijn nu nog steeds met extreem veel zorg aan de nieuwe kamer aan het werken... Wij gaan zeker terug!

Datum van activiteit: juli 2019