Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super escape room met special effects

Beoordeeld op 18 september 2020
Pepswag
Geweldige escape

Beoordeeld op 28 juni 2020
SuleikaTillaert
Lees alle 41 beoordelingen

Beoordeeld op 18 september 2020

Super escaperoom! De beste die ik al ik België heb gedaan. Met coole special effects die een echte meerwaarde zijn! Ook erg vriendelijke uitbater die ons ondanks onze foute reservatie toch het spel liet spelen! Enige tip mss: meer losse elementen en attributen die je niet nodig hebt erbij leggen ter misleiding ;)

Datum van activiteit: september 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Vandaag Erzebeth gespeeld en wat was me dat! top kamer, konden niet beslissen of dit nu onze nummer 1 werd of niet... Net niet ontsnapt :( Maar dat was geen domper op de feestvreugde. Prachtig 'ge-themed' een echte aanrader. Gaan zeker terugkregen voor Le Prince. 10 Sterren als je het ons vraagt :)

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Super originele, uitdagende escape room! Duidelijk goed verzorgd en voorbereid, met verschillende onverwachte elementen. Aanrader

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 27 juli 2019

Na al 80 escapes gespeeld te hebben in België en buitenland kunnen we deze enkel de maximum score geven! Ons verwachtingen lagen hoog gezien de positieve reviews en deze werden meer dan ingelost! Zowel qua kwantiteit (er is heel veel te doen en heel veel verrassingen in de escape) als kwaliteit (sfeer, afwerking, geluidseffectjes,...) Deze 3 vrienden hebben dit helemaal zelf gebouwd na 250 escapes gespeeld te hebben en zijn nu nog steeds met extreem veel zorg aan de nieuwe kamer aan het werken... Wij gaan zeker terug!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

Wat ons betreft de beste escaperoom van België. Knappe intro, fantastisch decor, leuke raadsels en een origineel einde! Hier is werk van gemaakt. Heel vriendelijke uitbaters ook! Zeker een aanrader voor zowel beginnende als ervaren spelers!

Datum van activiteit: oktober 2018