Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Originele escape room

Wij hebben de kamer le petit prince gedaan! Wauw, wat een topkamer. Er zaten echt leuke, toffe ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Jet02745077810
Essen, België
via mobiele applicatie
Aanrader voor escape room fans en beginners

De vormgeving van de verschillende rooms was van begin tot einde goed doordacht en mooi uitgevoerd ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juni 2021
99reginel
Breda, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 42 beoordelingen

Beoordeeld op 11 juni 2019

Wat ons betreft de beste escaperoom van België. Knappe intro, fantastisch decor, leuke raadsels en een origineel einde! Hier is werk van gemaakt. Heel vriendelijke uitbaters ook! Zeker een aanrader voor zowel beginnende als ervaren spelers!

Datum van activiteit: oktober 2018
Beoordeeld op 29 april 2019

Enthousiaste spelhost en zelf ook 1 van de makers van het spel deed dat heel goed. Spannend en verrassend met filmische decors en een uitdagend goed spel! Een aanrader als je in 2 groepen gaat: met de tweede groep de eerste groep te volgen op de camera's vanuit de controlekamer.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Zalige game, mooie balans tussen spanning, puzzels en zoekwerk. Met nog 54sec op de klok ontsnapt. Komen zeker terug als de volgende kamer klaar is.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 24 februari 2019 via mobiele applicatie

Het was onze 2e escaperoom, maar wat een verschil. Een fantastisch verhaal, geweldige kamer en tot in de details uitgewerkt. Spannend tot de laatste seconde. We hebben er met z'n allen van genoten.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 3 november 2018

Een fantastisch opgebouwde escape room. Goede afwisseling van raadsels en de afwerking maakt het geheel zeker af.

Datum van activiteit: november 2018