Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Originele escape room

Wij hebben de kamer le petit prince gedaan! Wauw, wat een topkamer. Er zaten echt leuke, toffe ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Jet02745077810
Essen, België
via mobiele applicatie
Aanrader voor escape room fans en beginners

De vormgeving van de verschillende rooms was van begin tot einde goed doordacht en mooi uitgevoerd ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juni 2021
99reginel
Breda, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 42 beoordelingen

Beoordeeld op 3 november 2018

Een fantastisch opgebouwde escape room. Goede afwisseling van raadsels en de afwerking maakt het geheel zeker af.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 18 augustus 2018 via mobiele applicatie

Supertoffe escape room!
Voor ons was het de eerste keer dat we een escape hebben gedaan, we zijn net niet buitengeraakt... Maar we hebben ons wel super geamuseerd!
Bedankt! :D

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018

zeer mooie escaperoom vriendelijk onthaal en goede uitleg ( was mijn eerst escaperoom ) goede raadsels en aangename ervaring

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 5 juni 2018 via mobiele applicatie

Superleuke escaperoom. Uitdagende puzzels maar wel te doen. Paar minuten over dus optimaal het geld benut. Leuk gesprek achteraf ook met de eigenaar. Aanrader!

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 30 april 2018 via mobiele applicatie

Deze room is prachtig! Knappe raadsels, je gaat van de enz verrassing in de andere. Echt WoW! Ik raad hem iedereen aan!

Datum van activiteit: april 2018