Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Originele escape room

Wij hebben de kamer le petit prince gedaan! Wauw, wat een topkamer. Er zaten echt leuke, toffe ... meer lezen

Beoordeeld op 5 november 2021
Jet02745077810
Essen, België
via mobiele applicatie
Aanrader voor escape room fans en beginners

De vormgeving van de verschillende rooms was van begin tot einde goed doordacht en mooi uitgevoerd ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juni 2021
99reginel
Breda, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 42 beoordelingen

Beoordeeld op 18 maart 2018

Net terug van deze escaperoom en ik kan je vertellen dat het een hele leuke kamer is. Inmiddels meerdere kamers gespeeld en ik kan je vertellen dat dit een van de betere kamers was.
Je bent de hele tijd bezig met puzzels en het blijft tot op het laatste moment spannend.
zeker een aanrader om deze kamer te spelen.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

De escape room is zeker de moeite waard. Vriendelijk onthaal. De kamer zelf is af. Een van de beste kamers die we hebben gespeeld. We komen zeker terug als de rest af is.

Datum van activiteit: februari 2018
Beoordeeld op 30 december 2017

Spannende escape room in een prachtig decor. Leuke puzzels, mooie inkleding. Aanrader. Leuke activiteit om met de kinderen (vanaf 13 jaar?) te doen. Goed gelegen met voldoende parkeergelegenheid

Datum van activiteit: december 2017
Beoordeeld op 16 november 2017

Een enthousiaste ontvangst met korte uitleg brengt je in de stemming.
Voor ons de eerste keer dus kunnen we niet vergelijken maar wij vonden het super. De raadsels zijn origineel en niet al te gemakkelijk.
Je valt van de ene verrassing in de andere. Echt leuke kamers!
Het smaakt naar meer...

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Super kamer om te spelen. Mooie aankleding en sfeer. Lekker spannend met mooie schrikmomenten. Hele leuke puzzels die ik nog niet eerder had gezien. Zeker een aanrader !

Datum van activiteit: oktober 2017