We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“Beste escape room tot nu toe” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Escaping Belgium

Escaping Belgium
Geclassificeerd als nr.1 van 2 dingen om te doen in Retie
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Ecsedi Báthory Erzsébet, beter bekend als Elisabeth Bathory, was aan het einde van de 16e eeuw één van de rijkste en machtigste gravinnen van het toenmalige Hongarije. Ze ging de geschiedenis in als koelbloedigste vrouwelijke seriemoordenaar aller tijden. Maar was dit daadwerkelijk zo? De deelnemers moeten door middel van het oplossen van puzzels en samenwerken proberen te ontsnappen.
Nuttige informatie: Trappen / lift, Kluisjes / opslag, Parkeergelegenheid kinderwagens, Rolstoeltoegang, Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten
Genk, Limburg, Belgium
6 beoordelingen
5 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Beste escape room tot nu toe”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 22 november 2016

Ik heb tot nu toe 5 escape rooms gedaan in België en Nederland. Deze steekt er met kop en schouders boven uit!! Echt spannend van begin tot einde! Ik kan niet wachten tot de volgende kamer open gaat!

Bezocht November, 2016

3 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
“Spannend en goed”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 19 oktober 2016

Hele leuke kamer, we waren met ons vieren. Pas de 2e kamer die we deden maar heel erg goed qua aankleding, verhaal en puzzels. Duurde bij ons 74 minuten, we mochten gratis langer doordoen omdat er niemand na ons was. Goede uitleg. Gewoon perfect.

Bezocht Oktober, 2016
Harderwijk, Nederland
1 beoordeling
“Fenomenaal!!!!”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 2 augustus 2016

Vorige week met een vriendin een bezoek gebracht aan deze fantastische escaperoom. Vanwege wat opstoppingen onderweg lukte het ons niet om er optijd te zijn, even gebeld en we werden gelijk gerust gesteld dat dit geen probleem was omdat er geen groep na ons zou komen.
Bij aankomst hartelijk ontvangen door de enthousiaste eigenaren en gelijk een warm en welkom gevoel.
We stonden te trappelen om van start te gaan en na een korte uitleg mochten we naar binnen. Dat waren de 60 meest gave minuten die ik tot nu toe hebt beleefd in een escaperoom (en heb er al >40 gespeeld). Wat een geweldig mooie, uitdagende en verrassende kamer!!! Overal is over na gedacht en alles sluit perfect op elkaar aan.
Helaas hebben wij het niet binnen de tijd gered, maar omdat er geen groep na ons kwam mochten we de kamer alsnog uitspelen, waardoor we alle elementen in de kamer hebben mogen beleven.
Na afloop zeker een uur met de eigenaar nagepraat, uitleg gekregen van de technische snufjes en ervaringen van andere rooms gedeeld. Aan alles was te merken dat deze kamer gebouwd is met een passie voor escaperooms.

Samengevat, zeer zeker een keer gaan beleven, anders mis je echt wat!!

Bezocht Juli, 2016
1 beoordeling
common_n_attraction_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Onze 1e escape-ervaring: we want more!!”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 25 juni 2016

Goede, vriendelijke service. Enthousiast team. Mooi afgewerkte room. Details goed uitgewerkt. Een degelijke verhaallijn. Leuke, subtiele effects. Goede raadsels. Absolute aanrader! We deden het als vrienden voor de eerste keer en kwamen buiten met een gevoel van: waw, wat was dat, zalig! Dit doen we nog! Alleen hopen dat de volgende niet tegenvallen in vergelijking met deze!

Bezocht Juni, 2016
Oostkamp, België
21 beoordelingen
11 attractiebeoordelingen
common_n_attraction_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Heel leuk escape-game”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 16 mei 2016

Zeer leuk escape-game, leuke puzzels, leuke effecten, puzzels zitten heel goed in elkaar. Een aanrader!!

Bezocht Mei, 2016

Reizigers die Escaping Belgium bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen
Westerhoven, Noord-Brabant

In Escaping Belgium geweest? Deel je ervaringen!