“Onze 1e escape-ervaring: we want more!!”
Beoordeling van Escaping Belgium

Escaping Belgium
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Retie
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Ecsedi Báthory Erzsébet, beter bekend als Elisabeth Bathory, was aan het einde van de 16e eeuw één van de rijkste en machtigste gravinnen van het toenmalige Hongarije. Ze ging de geschiedenis in als koelbloedigste vrouwelijke seriemoordenaar aller tijden. Maar was dit daadwerkelijk zo? De deelnemers moeten door middel van het oplossen van puzzels en samenwerken proberen te ontsnappen.
Nuttige informatie: Toiletten, Parkeergelegenheid kinderwagens, Trappen / lift, Activiteiten voor oudere kinderen, Rolstoeltoegang, Kluisjes / opslag
25 juni 2016 beoordeeld

Goede, vriendelijke service. Enthousiast team. Mooi afgewerkte room. Details goed uitgewerkt. Een degelijke verhaallijn. Leuke, subtiele effects. Goede raadsels. Absolute aanrader! We deden het als vrienden voor de eerste keer en kwamen buiten met een gevoel van: waw, wat was dat, zalig! Dit doen we nog! Alleen hopen dat de volgende niet tegenvallen in vergelijking met deze!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Escaping Belgium
Bekijk de nieuwste beoordelingen

16 mei 2016 beoordeeld

Zeer leuk escape-game, leuke puzzels, leuke effecten, puzzels zitten heel goed in elkaar. Een aanrader!!

24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze escape room heeft alles erin zitten wat je van een room mag verwachten! Een goede verhaallijn met afwisselende puzzels waarbij samenwerking echt nodig is! Ook wisten we een recordtijd neer te zetten... Wie komt deze verbeteren?!

22 april 2016 beoordeeld

Na meer dan 20 escape rooms gespeeld te hebben kwamen we in Retie, wat een fantastische kamer is dit zeg, Alles klopt van A-Z, de ontvangst, de kamer, echt alles!
Dit is de beste escape room die Belgie op dit moment rijk is!!

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader! Leuke en verzorgde escaperoom. Heel fijn thema dat net eng genoeg is. Alles is logisch opgebouwd en zeer goed bedacht.

Reizigers die Escaping Belgium bekeken, bekeken ook

Lommel, Limburg Province

In Escaping Belgium geweest? Deel je ervaringen!