“Beste escape room van belgie!”
Beoordeling van Escaping Belgium

Escaping Belgium
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Retie
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Ecsedi Báthory Erzsébet, beter bekend als Elisabeth Bathory, was aan het einde van de 16e eeuw één van de rijkste en machtigste gravinnen van het toenmalige Hongarije. Ze ging de geschiedenis in als koelbloedigste vrouwelijke seriemoordenaar aller tijden. Maar was dit daadwerkelijk zo? De deelnemers moeten door middel van het oplossen van puzzels en samenwerken proberen te ontsnappen.
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Parkeergelegenheid kinderwagens, Trappen / lift, Toiletten, Rolstoeltoegang, Kluisjes / opslag
24 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze escape room heeft alles erin zitten wat je van een room mag verwachten! Een goede verhaallijn met afwisselende puzzels waarbij samenwerking echt nodig is! Ook wisten we een recordtijd neer te zetten... Wie komt deze verbeteren?!

Schrijf een beoordeling

22 april 2016 beoordeeld

Na meer dan 20 escape rooms gespeeld te hebben kwamen we in Retie, wat een fantastische kamer is dit zeg, Alles klopt van A-Z, de ontvangst, de kamer, echt alles!
Dit is de beste escape room die Belgie op dit moment rijk is!!

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader! Leuke en verzorgde escaperoom. Heel fijn thema dat net eng genoeg is. Alles is logisch opgebouwd en zeer goed bedacht.

14 februari 2016 beoordeeld

Dit is echt een zalige escape room! Heel de kamer is super goed afgewerkt, met verschillende special effects. De kamer is enorm mooi en de puzzels zijn zeer fijn! Het is enorm spannend en soms eens schrikken, wat het allemaal geweldig maakt! Zeker een aanrader om met vrienden of familie te doen, een echte uitdaging!

24 januari 2016 beoordeeld

Wat een geweldige kamer dit. Ik heb al veel kamers gespeeld en voor degene die hier in Nederland bekend mee zijn, weten dat in Bunschoten en in Delft hele goede kamers zitten. Deze vind ik nog beter. Er is veel aandacht besteed aan de puzzels, het ziet er goed uit en is super spannend. Zeker doen deze!

Reizigers die Escaping Belgium bekeken, bekeken ook

Turnhout, Antwerpen

In Escaping Belgium geweest? Deel je ervaringen!