“jammer”

Geclassificeerd als nr. 6 van 9 Restaurants in Retie
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2017 beoordeeld

veel te weinig open, terras regelmatig gesloten, jammer want blijkbaar is het vlees uit eigen stal wel lekker.

Schrijf een beoordeling

16 mei 2017 beoordeeld

We zijn voor deerste keer daar gaan eten. Het is een speciaal concept. Je kiest aan de toog het vlees dat je wilt. Het vlees was zalig,lekker bereid. Met een slaatje en gebakken patatjes. Meer hoeft het niet te zijn . De smaak van de charcuterie was puur.
De man sprak met passie over zijn vlees.

1 oktober 2016 beoordeeld

Restaurant is gezellig ingericht, men voelt zich direct op zijn gemak. Degelijke en leerrijke uitleg over de diverse vleessoorten. Je kan zelf je assortiment samenstellen indien gewenst. De man neemt zijn tijd om jouw stuk vlees met veel liefde optimaal te bereiden. Zijn uitleg: " Ik heb deze dieren persoonlijk 4 jaar verzorgd, ik wil dit stuk vlees op 10 minuten niet naar de vaantjes helpen...."
Hij leeft voor zijn vak, begeesterend en geloofwaardig. Een echte Kempenzoon!!!
Besluit: Zeer goede kwaliteit voor een erg betaalbare prijs.
Wij komen terug!!

1 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat je hier op je bord krijgt is puur natuur en geweldig van smaak en kwaliteit .
De eigenaar weet echt wat een lekker stuk vlees is en toverd dit op je bord.
Alles mals als boter en vakkundig bereid.
We hadden hem volledig de vrije keuze gelaten om het vlees te kiezen.
De vakkundige uitleg en de vriendelijke bediening maakte het plaatje volledig af.
Je kan er ook je eigen stuk vlees uitkiezen en dit laten bereiden door de patron.
Een zeer geslaagde avond voor ons allemaal .
Proef zeker ook een van de vele streekbieren.
Je kan er zelfs een lekker stuk vlees meenemen ( ingevroren )
Om thuis zelf lekker klaar te maken.
Wij komen zeker nog eens terug.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Boeiende man die zijn filosofie op een heerlijk boeiende manier kan vertellen, het vlees was supermals en je hebt zin om vlees te kopen, zalig gewoon

Reizigers die Postel Ter Heyde Restaurant bekeken, bekeken ook

In Postel Ter Heyde Restaurant geweest? Deel je ervaringen!