“Heel gezellig”

Het Compromis
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Retie
Keukens: Belgisch, Frans
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier altijd even gezellig. Vriendelijke bediening en super eten. Kom hier vaak. De pasta’s zijn heel lekker. Zeker een aanrader.

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een 8tal vrienden een gezellig hapje gegeten. Losse sfeer. Veel keuze. En zeker waar voor je geld. Het stoofvlees was heerlijk! Dit was mijn eerste bezoek, maar hier kom ik met mijn kinderen ook eens naartoe.

21 oktober 2017 beoordeeld

Van begin tot einde een pareltje kwestie eten.
Prijs kwaliteit zeer ok.
Bediening kan soms misschien iets vlotter zijn maar ik denk dat dit ook aan jezelf ligt. Als je uit je eigen al een een grapje maakt loopt dit wel losjes vonden wij.
Eindconclusie een aanrader.

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zeker een aanrader.
Prijs kwaliteit zeker ok.
Probeer zeker eens een entrecote , deze is uitstekend .
Vispannetje is ook een toppertje.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Hier ga je zeker niet met honger naar buiten.
De porties zijn ruim voldoende en lekker.
We kijken al uit naar ons volgende etentje.

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden een hapje gaan eten.
Een leuke en culinair hoogstaande avond gehad. Zeer fijn en kwalitatief zeer lekker eten. Dit is met stip een terechte aanrader. Prijs/kwaliteit 150%

Reizigers die Het Compromis bekeken, bekeken ook

Kasterlee, Antwerpen

In Het Compromis geweest? Deel je ervaringen!